معرفی ویدیویی برترین برنامه‌های iOS: فیدیبو

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اکثر کاربران اهل گشت و گذار در «اپ استور» (App Store) نبوده و صرفا به دنبال برنامه‌هایی هستند که نیازهای روزمره‌یشان را برطرف کند. عده‌ای دیگر هم هر روز سری به اپ استور می‌زنند و تعدادی از برنامه‌ها را امتحان می‌کنند.

جدا از اینکه جزو کدام دسته باشید، بهتر است با دیجی‌کالا مگ همراه شوید زیرا قرار است سفری به دنیای کاربردی‌ترین برنامه‌های iOS داشته و با ۱۰ برنامه‌ی جذاب این سیستم‌عامل بیشتر آشنا شویم.

اگرچه لذت کتاب‌خوانی به ورق زدن کتاب و در دست گرفتن آن نیست، اما خیلی وقت‌ها در سفر هستیم و نمی‌توانیم تمام کتاب‌هایی که دوست داریم را با خود حمل کنیم. از طرفی چند سالی است که مردم ما هم در تلاش‌اند تا قانون کپی‌رایت را رعایت کنند.

فیدیبو اپلیکیشنی است که این دو ویژگی‌ها را دارد. کاربر بعد از دانلود این برنامه می‌تواند به بسیاری از کتاب‌های داخلی و خارجی دسترسی پیدا کند.

اگرچه طراحی درون برنامه می‌توانست خیلی بهتر از اینها باشد، اما در مقایسه با سایر برنامه‌های ایرانی، Fidibo ازنظر تجربه کاربری و طراحی ظاهری در دسته خوب‌ها قرار می‌گیرد.

این برنامه برای اینکه بتواند مخاطبان بیشتری به خود جذب کند بعضی از کتاب‌ها را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران می‌گذارد. اگر دوست داشته باشید تا یکی از کتاب‌های موردعلاقه خود را دانلود کنید باید هزینه را به‌صورت پرداخت درون برنامه‌ای به فیدیبو بپردازید.

کتاب‌های شما بعد از دانلود در قسمتی مخصوص به اسم کتابخانه ذخیره می‌شوند. به نظر می‌رسد بهتر بود تا سازندگان برنامه در کتابخانه، المان‌هایی برای دسته‌بندی بهتر کتاب‌ها در نظر می‌گرفتند. دلیل این کار بسیار ساده است چراکه در صورت دانلود تعداد زیادی کتاب کار کاربر برای پیدا کردن کتاب موردعلاقه‌اش در برنامه بسیار سخت می‌شود.

از ویژگی‌های جالب این برنامه امکان تنظیم نوع فونت و اندازه آن است. به‌علاوه کاربر می‌تواند برای کتاب موردنظر خود قالب مخصوصی انتخاب کند تا در هنگام خواندن کتاب خسته نشود.

هرچند امکان داشت تا طراحی برنامه و دسته‌بندی آن بسیار بهتر از این‌ها باشد اما درکل می‌توان فیدیبو را یک فرهنگ‌سازی مناسب برای افرادی دانست که به مطالعه اهمیت می‌دهند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه