[ویدیو] تست سرعت Galaxy S7 و OnePlus 3

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سریع‌ترین گوشی اندرویدی تولید شده، بدون شک پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S7 است؛ طوری که این گوشی توانسته از تمام تست‌ها و آزمایش‌ها، بهتر از هر گوشی اندرویدی دیگری عمل کند. با این حال، جدیدترین گوشی شرکت وان‌پلاس را هم نباید دست کم گرفت. این گوشی که یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و شش گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) دارد، از نظر سخت‌افزاری از گلکسی S7 سامسونگ بهتر است. در حالی که OnePlus 3 نتوانست بود در تست‌های اولیه‌اش، به گلکسی S7 برسد، شرکت وان‌پلاس بروزرسان جدیدی برای گوشی‌اش عرضه کرده است.

مثل همیشه، آزمایش گلکسی S7 و OnePlus 3 با اجرای مجموعه‌ای از فرمان‌های یکسان انجام می‌شود.

بروزرسان OnePlus 3 قرار است کاری کند تا این گوشی، بتواند بهتر از حافظه‌ی شش گیگابایتی‌اش استفاده کند و عملکردی سریع‌تر داشته باشد. با توجه به اینکه بروزرسان OnePlus 3 عرضه شده است، می‌توانیم دوباره گلکسی S7 و OnePlus 3 را کنار هم قرار دهیم و سرعت آن‌ها را مقایسه کنیم.

مثل همیشه، آزمایش گلکسی S7 و OnePlus 3 با اجرای مجموعه‌ای از فرمان‌های یکسان انجام می‌شود، چون اجرای نرم‌افزارها، بهتر از بنچمارک‌ها وضعیت یک گوشی را نشان می‌دهند.

می‌توانید در ادامه، ویدیوی مقایسه گلکسی S7 و OnePlus 3 را ببینید. این ویدیو، گوشی‌ها را در اجرای برنامه‌ها، رندر ویدیو و قابلیت Multi-Tasking (اجرای چند برنامه با هم) تست می‌کند. ویدیو را ببینید و سرعت دو گوشی را بسنجید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. فرشاد

    سامسونگه دیگه انتظار بیشتری ازش نمیره :))))))

  2. 아리

    اولش اس۷ جلو میزد این یارو میگفت وان پلاس سریعتره

  3. Next is Now

    بالا بره پایین بیاد به گرد پای S7 نمیرسه

  4. sina

    کلا این s7 دست به باختش خوبه .. منطق سامسونگیا جالبه توی مقایسه اول میگفتن این است قدرت سامسونگ که با سخت افزار کمتر one plus رو خورد…حالا که برعکس شده با همون سخت افزار کمتر توجیهش کردن.

  5. پویا

    این وان پلاس ۳ با اومدنش نظر منو از همه گوشی ها بسوی خودش جلب کرده
    امیدوارم دیجی کالا با یه قیمت مناسب تو سبد محصولاتش بگنجونه چون اصلی ترین مزیت این گوشی قیمت پایین تر به نسبت رقباش هست
    ما منتظریم

  6. Realistic

    یا خدا!
    فک کنم آیفون ۶ اس روزهم شکست بده خیلیه شش گیگ رم????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه