سریال Taken را کارگردان Game of Thrones و Homeland می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سه چهار ماه پیش بود که از ساخت سریالی بر مبنای مجموعه فیلم‌های Taken خبر دادیم. شبکه‌ی تلویزیونی NBC هم که سازنده‌ی این سریال است، کارگردانی با تجربه را برای ساخت آن به خدمت گرفته. «آلکس گریوز» (Alex Graves)، قرار است قسمت پایلوت سریال Taken را بسازد. گریوز پیش از این دو جایزه‌ی امی (Emmy) برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال The West Wing برده است.

کارگردان و نویسنده‌ی فیلم لئون هم تهیه‌کننده‌ی سریال Taken است.

در کارنامه‌ی این کارگردان، هم‌چنین می‌توانید کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌های بزرگ و معروف Game of Thrones، Shameless و Homeland را هم ببینید. «آلکس کری» (Alex Cary)، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سریال Homeland، قسمت پایلوت سریال Taken را نوشته است. او پیش از این هم با گریوز روی پروژه‌های مختلف کار کرده.

سریال Taken پیش‌درآمدی برای قسمت اول فیلم است. به جای «برایان میلز» با تجربه‌ای که در سه قسمت فیلم Taken دیده‌ایم، این سریال قرار است میلز را در جوانی‌اش به تصویر بکشد.

AlexGraves

آلکس گریوز سر صحنه‌ی سریال Game of Thrones

«لوک بسون»، کارگردان فیلم‌هایی مثل «عنصر پنجم» The Fifth Element و «لئون» (Leon) هم که تهیه‌کننده و نویسنده‌ی قسمت اول فیلم Taken بود، به عنوان یکی از تهیه‌کننده‌های سریال جدید انتخاب شده است.

«لیام نیسن» (Liam Neeson)، بازیگر نقش اصلی مجموعه فیلم‌های Taken، در سریال حضور نخواهد داشت. فعلا هیچ اطلاعاتی درباره‌ی زمان پخش سریال منتشر نشده است.

منبع: Digital Trends

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه