گوگل Boston Dynamics را به تویوتا فروخت

۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

احتمالا اسم شرکت Boston Dynamics را شنیده‌اید. ویدیوهای ترسناکی که از ربات‌ها در یوتیوب دیده‌اید، همگی از سوی این شرکت منتشر شده‌اند. شرکت Boston Dynamics چند سالی است که با ربات‌های‌اش، کاری کرده تا از محقق شدن «ترمیناتور» روز به روز بیشتر مطمئن شویم.

گوگل شرکت Boston Dynamics را در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کرده بود.

با تمام این اوصاف، گوگل، مالک شرکت Boston Dynamics، ظاهرا می‌خواهد این شرکت را بفروشد. این طور که به نظر می‌رسد، گوگل از اینکه Boston Dynamics چند سالی است محصول درست و درمانی درست نکرده، رضایت ندارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

طبق گزارشی که خبرگزاری «بلومبرگ» منتشر کرده، تغییرات درون سازمانی گوگل، یعنی همان قضایای شرکت الفابت و جدا شدن شرکت‌های گوگل از یکدیگر، موجب شده است تا مدیران الفابت، بررسی تازه‌ای از شرکت‌ها داشته باشند. ظاهرا وضعیت درآمدزایی شرکت‌های مختلف زیرمجموعه‌ی الفابت در چند سال آینده، زیر میکروسکوپ مدیران الفابت قرار گرفته است.

شرکت Boston Dynamics با اینکه ظرفیت بالایی در تولید تکنولوژی‌های رباتیک برای شرکت‌ها، یا حتی مصارف نظامی و خانگی دارد، اما سیاست جدید الفابت، روی بازگشت سریع سرمایه‌های‌اش تمرکز دارد.

گوگل شرکت Boston Dynamics را در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کرده بود. طبق خبر دیگری که وب‌سایت Tech Insider منتشر کرده، تویوتا با گوگل برای خرید این شرکت وارد مذاکره شده و به توافق هم رسیده است.

منبع: Android Authority

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه