مک دونالد به گیشه سینما هم رحم نکرد؛ مروری بر فیلم‌های جدید باکس‌آفیس

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
گوینده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
زمان 21:02
حجم فایل 19 مگابایت

این هفته هم چند فیلم جدید راهی سینما‌های دنیا شد که یکی از آن‌ها توانست نظر بسیاری از منتقدان را به سمت خودش جلب کند. فیلم The Founder با بازی مایکل کیتون این هفته‌ی باکس آفیس را تحت تاثیر قرار داد. خیلی‌ها گفتند که این فیلم اولین فیلم خوبی است که در سال ۲۰۱۷ می‌توان آن را دید.

از دیگر فیلم‌های جدید این هفته هم می‌توانیم به اکران شدن سه ایکس جدید اشاره کنیم. فیلم XXX: Return of Xander Cage با بازی وین دیزل علاقه‌مندان به ژانر اکشن را راضی می‌کند. البته این فیلم هم نقد‌های مثبتی داشت و هم نقد‌های منفی مختلفی کسب کرده بود.

این هفته یک اتفاق خوب دیگر هم برای علاقه‌مندان به مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان افتاد. فیلم rogue one: a star wars story در کمتر از دو ماه به فروش ۱ میلیارد دلاری در سرتاسر دنیا رسید و خودش را به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های چند وقت اخیر باکس‌آفیس تبدیل کرد. فیلمی که همچنان فروش قابل ملاحظه‌ای را تجربه می‌کند.

در پادکست این هفته به مروری بر فیلم‌های جدید هفته پرداختیم. پس اگر می‌خواهید با فیلم‌های جدید باکس‌آفیس آشنا شوید، پادکست این هفته ما را گوش کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. رسول

    با سلام و خسته نباشید از زمانی که برنامه قبلی پادکست باکس آفیس رو گوش دادم به شخصه طرفدار پر و پا قرص پادکست باکس آفیش شدم لطفا لطفا هر هفته ادامه داشته باشه خیلی خیلی ممنون میشم . باکس افیس متنی زیاد هست ولی پادکست شما خیلی جالبتره به مرور حتما طرفداران زیادی پیدا می کنه البته برای دوستانی که متن رو بیشتر می پسندن فکر کنم بشه هم پادکست و هم متن استفاده بشه در هر هفته . موفق باشید

  2. آرین

    با سلام
    لطفا خواهشا بزرگواری کنید و منت بر سر ما بگذارید بیخیال پادکست بشید.
    یا دستکم اگر اصرار دارید در کنارش متن رو هم قرار بدید.
    برای خیلیها امکان گوش دادن به پادکست وجود نداره.
    ولی خواندن متن برای همه مقدوره.
    با سپاس از شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه