[ویدیو کست] از کامپیوتکس ۲۰۱۷ چه انتظاری داریم؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

نمایشگاه کامپیوتکس  یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کامپیوتر به حساب می‌آید که سالانه در کشور تایوان برگزار می‌شود. این نمایشگاه هرساله میزبان بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه سخت افزار است تا جدیدترین محصولات خودشان را به نمایش دربیاورند. شرکت‌هایی مانند ایسوس، ایسر، AMD، Nvidia و کلی شرکت دیگر در این مراسم حضور دارند. در این نمایشگاه انتظار داریم که کلی لپ‌تاپ مخصوص بازی جدید و حتی لپ‌تاپ‌های هیبریدی هم معرفی شوند. شرکت AMD به احتمال زیاد کارت گرافیکی جدیدی را معرفی می‌کند و همچنین آخرین پردازنده خودش را هم نشان می‌دهد. از طرف دیگر شایعه شده که Nvidia هم می‌خواهد از نسل جدید کارتهای گرافیکی خودش رونمایی کند.

قطعا ایسر و ایسوس هم جدیدترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خودشان را رونمایی خواهند کرد و می‌توانیم انتظار نسل جدید لپ‌تاپ‌های Republic of Gamers و یا Predator را داشته باشیم. البته با این حال کلی شرکت دیگر هم در این نمایشگاه حضور دارند که قطعا تجهیزات هیجان‌انگیزی را به همراه دارند که دیدن آن‌ها جالب خواهد بود. شاید از جدیدترین دستاوردهای سیستم‌های خنک کننده و Overclocking در این رویداد رونمایی شود. اصلا جای تعجب ندارد که با هدست‌های واقعیت مجازی جدید و  کامپیوترهای قابل حملی که برای این حوزه طراحی شده‌اند رو‌به‌رو شویم.

انتظارات از نمایشگاه امسال بالاست و خیلی دوست داریم ببینیم که چه چیزهایی در این رویداد به نمایش در می‌آیند. به همین دلیل سعی کردیم با توجه به شایعات و خبرهای لو رفته پیش بینی کوتاهی نسبت به این نمایشگاه داشته باشیم. پس ویدیوی بالا را ببینید.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه