قسمت آخر فصل ششم Game Of Thrones در هشت ساعت یک میلیون بار دانلود غیرمجاز شد

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سریال بازی تاج‌وتخت (Game Of Thrones) هنوز رکورددار بیش‌ترین میزان دانلود غیرقانونی در میان همه‌ی سریال‌های تلویزیونی تاریخ نشده است اما شاید همه از مدت‌ها پیش منتظر بودند که این اتفاق بیفتد!

به‌خاطر فیلم‌نامه‌ی خوب، بازی‌های قابل‌توجه و مهم‌تر از همه، داستانی که تا به‌اینجا اسیر کلیشه‌های معمول نشده، رسیدن به چنین رکوردی اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد. عطش طرفداران این سریال برای دیدن هر قسمت جدید خیلی بیش‌تر از این حرف‌هاست.

راه‌های قانونی تماشای سریال به‌ویژه در فصل‌های اخیر بیش‌تر و متنوع‌تر شده و به همین علت خیلی‌ها به دانلود قانونی روی آورده‌اند.

شاید به همین خاطر است که شنیدن خبرهای سایت Torrent Freak درباره‌ی بازی تاج‌و‌تخت معمولا غافلگیرمان نمی‌کند. آمارهای این سایت می‌گویند آخرین قسمت از فصل ششم این سریال به رقم یک میلیون دانلود غیرقانونی به‌روش تورنت، آن هم تنها در هشت ساعت اول انتشار رسیده است. این عدد بسیار بزرگ است اما هنوز نتوانسته هیچ رکوردی را ثبت کند.

البته نویسندگان همین سایت این موضوع را چندان عجیب نمی‌دانند چرا که معتقدند راه‌های قانونی تماشای سریال به‌ویژه در فصل‌های اخیر بیش‌تر و متنوع‌تر شده و به همین علت بسیاری از هواداران سریال احتمالا راه‌های ساده‌‌ای را برای دانلود قانونی قسمت‌های جدید پیدا کرده و آن را به دانلود غیرقانونی ترجیح داده‌اند.

از سوی دیگر شبکه‌ی تلویزیونی HBO اقدامات زیادی را برای جلوگیری از دانلودهای غیرقانونی انجام داده و این موضوع کار را برای کسانی که به این کار عادت داشته‌اند، سخت‌تر کرده است.

آمارهای دانلود Game Of Thrones از یک واقعیت جالب دیگر هم حرف می‌زنند و آن این‌که طرفداران پروپا قرص سریال دوست دارند آن را با کیفیت HD ببینند و به کم‌تر از آن قانع نمی‌شوند. این روند فراگیر شده و به همین‌خاطر میزان دانلود نسخه‌ی HD روز‌به‌روز بیش‌تر می‌شود.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. میلاد REAL

    مگه دانلود قانونی هم داریم 😐

  2. پدرام

    فقط ۱ ملیون نفر تو ایران غیر قانونی نگاه کردن اینا چجوری حساب کردن:D

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه