اولین بازی نینتندو برای موبایل در این هفته معرفی خواهد شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Nintendo Mobile Game

شرکت نینتندو که با کنسول Wii U شرایط خوبی را تجربه نکرده است، قصد دارد برای پتلفرم‌های موبایل بازی تولید کند. براساس اطلاعات منتشر شده، اولین بازی این شرکت برای تلفن‌های همراه تا آخر سال ۲۰۱۵ راهی بازار خواهد شد.

اولین بازی شرکت نینتندو برای تلفن‌های همراه در این هفته معرفی خواهد شد و احتمالا در همان روز هم راهی بازار می‌شود.

به نقل از سایت Wall Street Journal نینتندو در این هفته اولین بازی خودش برای پلتفرم‌های موبایل را معرفی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که این شرکت در چند روز آینده جلسه‌ای برای سهام‌داران خودش برگزار می‌کند که در آن استراتژی‌های جدید نینتندو مشخص خواهد شد. این احتمال وجود دارد که در این جلسه بازی موبایل شرکت نینتندو هم معرفی شود.

سایت WSJ گفته که این بازی ممکن است در همان روز معرفی، عرضه شود. همچنین مشخص شده که نینتندو همکاری جدیدی را با شرکت ژاپنی DeNA که در زمینه‌ی ساخت بازی برای پلتفرم‌های موبایل فعالیت می‌کند، آغاز کرده و به همین دلیل احتمال دارد که بازی این شرکت اول در ژاپن و سپس در سایر کشورها منتشر شود.

نینتدو عنوان‌های بسیار خوبی را برای کنسول‌های خودش عرضه کرده و منتشر کردن یکی از آن‌ها برای موبایل و تبلت می‌تواند سود بسیار خوبی برای این شرکت به همراه داشته باشد.

درحالی که نینتندو روی ساخت بازی برای پلتفرم‌های موبایل فعالیت می‌کند، یک کنسول بازی جدید را هم در دست ساخت دارد که به نظر می‌رسد به شکل هیبریدی ساخته خواهد شد.

منبع: Wall Street Journal

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Erfan

    امیدوارم Mario باشه.
    نگفتن بازی چی هست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه