آتش‌افکن ایلان ماسک در سرزمین‌های مرزی ۳ خواهد بود

۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
آتش‌افکن

قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «سرزمین‌های مرزی» یا همان Borderlands هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است. با این حال، استودیوی سازنده‌ی این بازی و تهیه کننده‌ی آن یعنی «رندی پیچ‌فورد» (Randy Pitchford) بارها گفته‌اند که مشغول ساخت «سرزمین‌های مرزی ۳» (Borderlands 3) هستند. دیروز شاهد رونمایی از آتش‌افکن شرکت ایلان ماسک بودیم. به نظر می‌رسد که این سلاح قرار است در Borderlands 3 وجود داشته باشد.

ایلان ماسک یکی پس از دیگری درباره‌ی آتش‌افکن خود توییت ارسال می‌کرد؛ توییت‌هایی که مثل دیگر گفته‌های‌اش، بیشتر جنبه‌ی شوخی دارند. در این میان، رندی پیچ‌فورد به ایلان ماسک گفت که این سلاح را در Borderlands بعدی قرار خواهد داد. او حتی به ایلان ماسک گفت که متن توضیح این سلاح را هم برای‌شان بنویسد. ایلان ماسک هم این موضوع را قبول کرد.

با اینکه مدیر استودیوی بازی‌سازی «گیرباکس» (Gearbox) در توییت خود گفته «خیلی جدی» می‌خواهد آتش‌افکن ایلان ماسک را به بازی‌شان اضافه کند و ایلان ماسک هم آن را قبول کرده و حتی توضیحات آن را نوشته است، باز هم می‌توانیم به این اتفاق به عنوان یک شوخی نگاه کنیم؛ طوری که ممکن است آتش‌افکن ۵۰۰ دلاری شرکت The Boring Company واقعا هم در Borderlands 3 نباشد.

می‌توانید در ادامه ایلان ماسک و برخی از کارمندان او را آتش‌افکن به دست ببینید.

امیدواریم بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018 که در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود، معرفی شود.

منبع: توییتر

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه