آخرین تصاویر لو رفته از HTC 10 یک روز مانده به رونمایی

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اخباری که پیش‌تر اعلام شده، فردا آخرین پرچمدار شرکت HTC یعنی HTC 10 رونمایی خواهد شد. در این مدت تبلیغات فراوانی درباره این گوشی جدید انجام شده و شرکت سازنده روی بسیاری از جنبه‌های آن بویژه دوربین گوشی، عمر باتری آن و قابلیت‌های صوتی‌اش مانور داده. سه‌شنبه روزی خواهد بود که یا با یک گوشی هوشمند فوق‌العاده و هیجان‌انگیز مواجه خواهیم شد یا یک ناامیدی دیگر برای هواداران HTC رقم می‌خورد.

بگذارید یک بار دیگر مشخصاتی که تا امروز برای این گوشی مطرح شده را با هم مرور کنیم. صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ با دقت QHD. تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 530. چهار گیگابایت RAM، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی که دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار لیزری و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۴K خواهد بود. یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی که می‌توانید با آن سلفی بگیرید یا گفتگوهای تصویری‌تان را انجام دهید. باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی که شرکت سازنده روی قدرت آن مانور داده و نهایتا اندروید ۶.۰.۱ که بر روی گوشی از قبل نصب خواهد بود.

حال آخرین تصاویری که از این گوشی در آستانه معرفی آن به بیرون درز کرده یک گوشی سیاه رنگ را به نمایش می‌گذارند. تا به حال چندین‌بار از بخش پشتی این گوشی تصاویری منتشر شده که لنز گرد دوربین را کنار فلش LED و فوکوس لیزری آن به تصویر می‌کشند. خطوط آنتن هم در پشت گوشی کاملا جلب توجه می‌کنند. در بخش جلویی گوشی خبری از مارک HTC نیست. علاوه بر اینها کلید Home و حسگر اثر انگشت هم در جلوی گوشی قرار گرفته‌اند.

معرفی جدیدترین گوشی شرکت HTC که بلاخره به مجموعه‌ای از حرف و حدیث‌ها و شایعات پایان خواهد داد فردا ۲۴ فروردین در یک مراسم که پخش آنلاین هم خواهد داشت اتفاق می‌افتد. باید منتظر بود و دید این گوشی هوادارانش را شگفت زده می‌کند یا پاک ناامیدشان خواهد کرد.

می‌توانید با کلیک بر روی آخرین تصاویر لو رفته از این گوشی آنها را در اندازه بزرگتر ببینید:



منبع: Phone Arena

‌‌ کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar کورش

    بسیار زیباست / کاش تاخیر نداشت و تو بارسلون معرفی میشد.

  2. Avatar شهرام

    با این تاخیر واقعا ظاهر و طراحی گوشی دلچسب و جذب کننده نیست مخصوصا جلوش، حتی x9 ازین قشنگتره، بجای اینکه هر روز تیزر بده بیرون که ما وسواس تو معرفی یه محصول بی نقص داریم و تا صب بیداریم و اینهمه تاخیر، یکم با دقت و با ظرافت بیشتری رو طراحی کار میکرد، اولین معیاری که مشتری جذبش میشه ظاهر خوب هست نه صدای فضایی

    1. Avatar حامد م

      طراحی گوشیهای m7 m8 m9 رو شما از نزدیک بیشتر دوست دارین یا از روی چندتا عکس؟ عزیزم حسی که گوشی تو دستت میگیری مهمه نه اینکه از روی چندتا عکس قضاوت کنی شما گوشی a9 رو هم از نزدیک ببینی زمین تا آسمون با عکساش متفاوته…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه