احتمال غیبت هازارد و لوکاکو در بازی حساس با تیم ملی انگلیس

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم بلژیک جام جهانی 2018

دو ستاره تیم بلژیک ممکن است بازی حساس مقابل انگلیس را از دست دهند. روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پیروزی ۵-۲ تیمش مقابل تونس در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ از مصدومیت ادن هازارد و روملو لوکاکو در این بازی خبر داد.

لوکاکو با دو گلی که در این بازی بثمر رساند ضمن اینکه توانست با ۴ گل زده در صدر جدول گلزنان جام بیست و یکم قرار بگیرد به نخستین بازیکن پس از دیگو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ تبدیل شد که توانسته در دو بازی پیاپی دو بار گلزنی کند. هازارد هم با دو گلی که به تونس زد موفق شد نمایش نه چندان خوبش در بازی مقابل پاناما را جبران کند.

مارتینز به خبرنگاران گفت:«ادن هازارد از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی می کند و روملو لوکاکو را هم به خاطر مصدومیت تعویض کردم. دریس مرتنز هم از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. باید وضعیت هر سه بازیکن را طی روزهای آینده بررسی کنیم اما فعلا تنها می توانم بگویم که حضورشان مقابل انگلیس در ابهام قرار دارد. در بازی با انگلیس بدون شک تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهیم کرد.»

مارتینز همچنین درباره پیروزی پرگل تیمش گفت:«باید بابت این پیروزی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جشن بگیریم اما می دانیم که باوجود این پیروزی هنوز در مسائل زیادی باید بهتر شویم. از فردا باید برای بطرف کردن نقاط ضعف مان تلاش کنیم چون بازی های سخت تری در پیش است. مهمترین نکته بازی این بود که توانستیم مثل یک تیم بازی کنیم. از ذهنیتی که بازیکنانم در این بازی نشان دادند خوشحال هستم. برای پیروز شدن تنها استعداد کافی نیست.»

تیم بلژیک با شکست تونس توانست ۶ امتیازی شود تا صدر گروه هفتم قرار بگیرد و صعودش به دور بعد را قطعی کند. این تیم در دور سوم مرحله گروهی برای تعیین صدرنشین گروه باید به مصاف انگلیس برود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه