استودیوی سازنده‌ Mass Effect: Andromeda تعطیل شد

۱۲ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «بایوویر مونترال» (BioWare Montreal)، سازنده‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مس افکت» (Mass Effect)، تعطیل شده است. اعضای بایوویر مونترل به استودیوی Motive Studios می‌پیوندند که در همان شهر مونترال است.

می‌توانیم به جرات بگوییم که دیگر نباید انتظار پیشرفت Mass Effect: Andromeda را داشته باشیم.

خبر تعطیلی شعبه‌ی مونترال بایوویر را کمی پس از عرضه‌ی «مس افکت:‌ آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) شنیدیم. با این حال، در آن زمان، الکترونیک آرتز این خبر را تکذیب کرد و گفت که هیچ اتفاقی نیافتاده و اعضای این استودیو، مشغول کار روی بهینه‌سازها و بسته‌های الحاقی این بازی هستند. فکر کنم بتوانیم به جرات بگوییم که دیگر نباید انتظار پیشرفت Mass Effect: Andromeda را داشته باشیم. آندرومدا، اولین بازی بود که استودیوی بایوویر مونترال به تنهایی می‌ساخت. این استودیو پیش از ساخت آندرومدا، فقط به دیگر شعبه‌های بایوویر و الکترونیک آرتز، کمک می‌کرد.

استودیوی بازی‌سازی Motive Studios توسط تهیه کننده‌ی سابق مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» (Assassin’s Creed) و «اسپلینتر سل» (Splinter Cell) اداره می‌شود. «جید ریموند» (Jade Raymond) در این استودیو، مشغول ساخت یک بازی محیط-باز بزرگ است و به ساخت بازی‌های Star Wars: Battlefront 2 و یک جنگ ستارگان دیگر هم کمک می‌کند.

بایوویر دو استودیوی دیگر دارد: بایوویر ادمونتون (BioWare Edmonton) و بایوویر آستین (BioWare Austin). یکی دو هفته‌ی پیش بود که «کیسی هادسن»، کارگردان سه‌گانه‌ی اصلی مس افکت و بازی کوتور (KOTOR)، به بایوویر برگشت تا این دو استودیو را مدیریت کند.

در حال حاضر بایوویر مشغول ساخت یک بازی چند نفره‌ی آنلاین بزرگ به اسم Anthem است.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه