استودیوی سازنده بازی Dead Space تعطیل شد

۲۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت EA اعلام کرد که استودیوی Visceral Games سازنده مجموعه بازی‌های Dead Space را تعطیل کرده است.

استودیوی بازی‌سازی Visceral Games چند سالی بود که روی ساخت قسمت جدید مجموعه بازی‌های Star Wars کار می‌کرد که روندی ماجراجویی و داستان محور داشت. شرکت EA به این موضوع اشاره کرد که روند ساخت بازی Star Wars جدید به استودیوی دیگری واگذار شده است.

پاتریک ساترلند از شرکت EA گفته که بازی جنگ ستارگان می‌خواهد از نظر گرافیک کاربران را تحت تاثیر قرار دهد و روی داستان نیز تمرکز ویژه‌ای دارد. براساس گفته‌های ساترلند کار ساخت این بازی به تیم حرفه‌ای‌تری سپرده شده تا بتوانند یک تجربه هیجان‌انگیز را برای کاربران به همراه بیاورند. گفته شده وظیفه ساخت این بازی به استودیوی EA Vancouver سپرده شده و سایر استودیوهای EA هم روی آن فعالیت می‌کنند.

شرکت EA اعلام کرده که سعی می‌کند اکثر کارمندان استودیوی Visceral Games را در استودیوهای دیگر خودش به کار بگیرد.

بازی Star Wars  قرار بود در سال مالی ۲۰۱۹ شرکت EA عرضه شود؛ اما با تغییرات صورت گرفته مشخص نیست که این بازی در چه زمانی راهی بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است که Amy Hennig خالق مجموعه بازی‌های Uncharted یکی از افرادی بود که روی داستان این بازی فعالیت می‌کرد. همچنین استودیوی بازی‌سازی Respawn سازنده مجموعه بازی‌های Titanfall هم در ساخت آن نقش داشته است.

استودیوی بازی‌سازی Visceral Games در سال ۱۹۹۸ با اسم EA Redwood Shores تاسیس شد و در سال ۲۰۰۹ تغییر نام پیدا کرد. در سال ۲۰۰۹ این استودیو قسمت اول مجموعه بازی‌های Dead Space را راهی بازار کرد. این استودیو بازی‌هایی مثل Dante’s Inferno، Army of Two: The Devil’s Cartel و Battlefield Hardline را هم ساخته بود.

منبع: vg247

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه