اطلاعات جدید از Crackdown 3 لو رفت؛ آیا نسخه‌ی آزمایشی این بازی در راه است؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بازی Crackdown 3 به احتمال زیاد در کنفرانس E3 2016 شرکت مایکروسافت حضور خواهد داشت. خیلی‌ها دوست دارند که اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود و از آنجایی که به E3 هم بسیار نزدیک هستیم، یکسری اطلاعات جدید در سایت رسمی این بازی قرار گرفته است.

به احتمال زیاد مایکروسافت نسخه‌ی آزمایشی بازی Crackdown 3 را در طول نمایشگاه E3 در ا‌ختیار گیمرها قرار می‌دهد.

یک پیغام رمزگذاری شده در سایت Crackdown 3 مشاهده می‌شود که در آن چند تاریخ مختلف وجود دارد. یکی از آن‌ها ۱۰ ژوئن است و تاریخ دیگر ۱۷ ژوئن را نشان می‌دهد که یک هفته پس از نمایشگاه E3 است. این تاریخ‌ها ادامه پیدا می‌کنند تا اینکه در ۷ جولای به پایان می‌رسند.

همچنین در بخش دیگری از این پیام رمزگذاری شده عبارت $۲/$۱۰ دید‌ه می‌شود. در ادامه می‌توان عبارت BETA_INIT را هم در بین کلمات به‌هم ریخته‌ای که در این پیام وجود دارند، دید. به نظر می‌رسد که تمام تاریخ‌هایی که در این پیام دیده می‌شوند، مربوط به نسخه‌ی آزمایشی این عنوان باشند. بعید نیست که مایکروسافت قصد داشته باشد در جریان کنفرانس E3 و تا یک هفته پس از آن نسخه‌ی آزمایشی بازی CrackDown 3 را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار دهد.

crackdown_3_teaser_site-

همه چیز فردا شب مشخص می‌شود. مایکروسافت قصد دارد کنفرانس خبری خودش را در E3 برگزار کند و از هم اکنون شایعه شده که بازی Halo Wars 2 هم در این کنفرانس حضور دارد و نسخه‌ی آزمایشی آن هم بزودی منتشر می‌شود.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا از آخرین اخبار نمایشگاه E3 2016 با خبر شوید.

منبع: VG247

‌‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. آیفون تصویری

    تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه