اظهارات جنجالی مدیر تیم آلمان درباره اوزیل بعد از جنجال‌های جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم آلمان جام جهانی 2018 مسوت اوزیل

مدیر تیم آلمان سخنان جنجالی درباره ستاره این تیم بر زبان آورده است. الیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان در جدیدترین مصاحبه خود که جنجال زیادی در فوتبال آلمان به پا کرده از قرار گرفتن مسوت اوزیل در لیست نهایی آلمان برای جام جهانی ۲۰۱۸ ابراز پشیمانی کرده است.

بیرهوف به نشریه آلمانی Die Welt گفته:«باید کنار گذاشتن مسوت اوزیل از ترکیب تیم ملی را در نظر می گرفتیم. ما هیچ وقت بازیکنان تیم ملی را مجبور به انجام کاری نمی کنیم و همیشه سعی می کنیم آن ها را با آوردن دلایل منطقی قانع کنیم. در مورد اوزیل موفق به انجام این کار نشدیم و شاید به همین خاطر باید نام او از لیست تیم خط می خورد. الان که به عقب نگاه می کنم، احساس می کنم که باید این قضیه را جور دیگری مدیریت می کردیم. اینکه اوزیل و گوندوغان آن عکس ها را گرفتند باعث بهم خوردن جو اردو نشد.  بحث هایی که پس از این ماحرا شکل گرفت روی افکار بازیکنان تاثیر گذاشت. انتظار داشتیم اوزیل هم مثل گوندوغان درباره این ماجار اظهارنظر کند اما او بنا بر دلایلی از این کار خودداری کرد.»

مسوت اوزیل و ایلکای گوندوغان، دو بازیکن ترک تبار تیم ملی آلمان پیش از آغاز جام جهانی با رجب طیب اردوغان رییس جمهور کشور ترکیه دیدار کردند و عکس هایی به یادگار گرفتند که این اتفاق باعث جنجالی بسیاری در جامعه آلمان و رسانه های این کشور شد. عده بسیاری اعتقاد دارند بحث هایی که پس از این اتفاق شکل گرفت باعث شد فضای اردوی تیم ملی دگرگون شود و همین عامل اصلی ناکامی آلمان در جام جهانی بوده است.

گوندوغان که در دیدارهای دوستانه آلمان پیش از جام جهانی توسط هواداران هو شد، بابت این اتفاق از مردم آلمان عذرخواهی کرد اما اوزیل تصمیم گرفت در مورد این ماجرا سکوت کند و به همین دلیل پس از حذف ژرمن ها به تندی توسط رسانه های آلمان مورد انتقاد قرار گرفت و حالا با توجه به اظهارات الیور بیرهوف آینده او در تیم ملی در ابهام قرار گرفته است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه