انتقاد زلاتان از بازیکنان تیم سوئد: من خیلی بهتر از آنها بازی می‌کنم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 زلاتان

ستاره سوئدی دنیای فوتبال بار دیگر با اظهاراتش جنجال آفرین شده است. زلاتان ابراهیموویچ ۳۶ ساله که باوجود خداحافظی از فوتبال ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ برای بازگشت به تیم ملی سوئد ابراز آمادگی کرده بود اما در نهایت با مخالفت سرمربی این تیم در لیست نهایی کشورش برای جام جهانی قرار نگرفت، در جدیدترین اظهاراتش به انتقاد از بازیکنان سوئد پرداخته است.

زلاتان که برای باشگاه لس آنجلس گلکسی آمریکا بازی می‌کند در مصاحبه با ESPN  گفت:«در ابتدا از تماشای بازی های تیم ملی کلافه می شدم چون احساس می‌کردم که می‌توانم خیلی بهتر از بازیکنان تیم کار کنم. هنوز هم چنین احساسی دارم اما با گذشت زمان به خودم گفتم که بگذار آنها از بازی خودشان لذت ببرند. یادم است که در روزهای اول فوتبالم از من استقبالی نمی شد چون در فرهنگ دیگری بزرگ شده بودم. با بقیه فرق داشتم. من همه دشواری ها را پشت سر گذاشتم و کاپیتان تیم ملی کشورم شدم. افتخاری بالاتر از این وجود ندارد. من با بالاتر رفتن سنم به بازیکن بهتری تبدیل می‌شوم. سن تنها یک شماره است.»

ابراهیموویچ که سابقه بازی برای تیم‌های میلان، منچستریونایتد، آژاکس، با‌رسلونا، اینتر و یوونتوس را دارد در سال ۲۰۰۱ نخستین بازی ملی خودش را انجام داد و در سال ۲۰۱۶ پس از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از فوتبال ملی خداحافظی کرد. این بازیکن در ۱۱۶ بازی موفق به زدن ۶۲ گل شد تا به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش تبدیل شود.

تیم سوئد که در بازی اول خود در جام جهانی با یک گل از سد کره جنوبی گذشت، در بازی دوم به مصاف آلمان رفت و در دیداری جذاب و پرهیجان در آخرین لحظات با نتیجه ۲-۱ مغلوب آلمان شد. این تیم امروز در آخرین بازی خودش به مصاف مکزیک می‌رود. زلاتان ایبراهموویچ یکی از بازیکنان سرکش فوتبال جهان است که برای سوئدی‌ها ستاره مهمی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه