انتقاد مورینیو از رفتار بازیکنان تیم انگلیس در جریان بازی با کلمبیا

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مورینیو

سرمربی منچستریونایتد از رفتار بازیکنان انگلیس در جریان بازی با کلمبیا انتقاد کرد. خوزه مورینیو که پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ نسبت به موفقیت تیم ملی انگلیس در این رقابت‌ها ابراز خوش بینی کرده بود، از رفتار بازیکنان این تیم در جریان بازی با کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی انتقاد کرده است.

مورینیو به تلویزیون روسیه گفت: «نکته منفی این بازی برای من نقش بازی کردن بازیکنان بود. از اینکه حتی بازیکن بسیار صادقی مثل هری مگوایر هم قصد گول زدن داور را داشت متعجب شدم. او خودش را در داخل محوطه به زمین انداخت و تقاضای پنالتی کرد. هر دو تیم با چنین نقش بازی کردن هایی قصد فشار آوردن به داور را داشتند و همین باعث شد از کیفیت بازی کاسته شود. این بنظرم یک نکته منفی بود.

همه روی نیمار تمرکز کردند اما اگر فقط نیمار قصد گول زدن داور را داشت، من مشکلی نداشتم. مسئله این است که نیمار تنها نیست. در همه بازی های تیم ها سعی می کنند برای داور مشکل درست کنند. کار داوران حتی باوجود کمک داور ویدیویی آسان تر نشده است. بازیکنانی که در جام جهانی با میلیاردها بیننده بازی می کنند باید احساس مسئولیت بیشتری کنند.»

مورینیو همچنین درباره رویارویی انگلیس با سوئد در مرحله یک چهارم نهایی گفت:«انگلیس مدت طولانی بود که به این مرحله نرسیده بود. برای همین رسیدن به مرحله یک چهارم و بازی با سوئد و رویارویی احتمالی با کرواسی و یا روسیه در نیمه نهایی یک فرصت طلایی را برای انگلیسی ها رقم زده است. آن ها فرصتی تاریخی برای حضور در فینال جام جهانی بدست آوردند.»

تیم انگلیس با پیروزی مقابل کلمبیا در ضربات پنالتی موفق شد پس از ۱۲ سال در مراحل حذفی رقابت های ملی به پیروزی برسد. این تیم ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سوئد می رود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه