اندروید ۷.۰ نوقا رسما عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته بلاخره اندروید نوقا به شکل رسمی عرضه شد و مجموعه‌ای از شایعات قبلی درست از آب درآمدند. شرکت گوگل اعلام کرده است که اندروید ۷.۰ نوقا به شکل رسمی منتشر شده و بروزرسان آن برای گوشی‌های نکسوس و تبلت‌ Pixel C عرضه می‌شود.
این خبر یعنی بروزرسان برای گوشی‌های نکسوس ۶، نکسوس ۹، نکسوس Player، نکسوس ۵X، نکسوس ۶P، تبلت Pixel C و دستگاه‌های Android One شروع به انتشار کرده. شرکت گوگل به این نکته هم اشاره کرده که انتشار این اندروید جدید و در اختیار قرار دادن آن برای همه دستگاه‌های مورد بحث ممکن است چندین هفته طول بکشد. بنابراین اگر دستگاه‌هایی که اشاره شد را دارید اما این بروزرسان همین حالا در دسترس شما قرار نگرفته نگران نباشید و کمی بیشتر صبر کنید.
اندروید ۷.۰ یک بروزرسانی اساسی با مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید است. قابلیت‌هایی شامل قابلیت Doze برای ذخیره بیشتر باتری، ایموجی‌های جدید، قابلیت Quick Settings بهبودیافته‌تر از قبل، حالت Multi- Window، قابلیت‌هایی که امکان می‌دهند مستقیما از بخش نوتیفیکیشن به پیام‌ها پاسخ دهید و همچنین چندین تغییر امنیتی جدید دیگر.
باید به این نکته هم اشاره کرد که مشخص نیست سایر دستگاه‌ها چه زمانی ممکن است این بروزرسان جدید را دریافت کنند. این موضوع بستگی به سازندگان و اپراتورهای مخابراتی در سراسر جهان دارد.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. hamid

    سلام گوشی ایفون ۷ هم با رم ۳ گیگ به بازار میاد که خودش یکی از عجایب برای کمبانی ابل و همچنین در ایکون ۱۱ تعغیرات شاهد خواهیم بود که هیچ کمبانی تا بحال انجام نداده که خودش جای بیشرفت گوشیهای برند همیشه هر چندین سال یه بار تعغیراتی رو انجام میدن که بعد ش مدلای دیگه کبی یا ندیک به همون همون کار رو انجام میدن ولی در ایکون ۱۱ تعغیرات بسیاری انجام میگیره .

  2. mahan

    اپدیت اندروید چه ربطی به اپراتور ها داره؟

  3. مجید

    چرا توی متن همش نوشتین “بروزرسان”؟؟؟ فکر کنم “بروزرسانی” درست تر باشه!!!

  4. han

    گز یزدی اسم جدید اندروید…..هههه

  5. A-JAM

    مگه نگفتید ربطی به شیرینی تبریز نداره؟ پس چرا هنوز عکسشو همراه با شیرینی میذارین؟!!

  6. ارمان

    جالب ترین قابلیت این به روز رسانی از نظر بنده ورود یک رابط گرافیکی سطح پایین(vulkan)به گوشی های اندرویدیه که با رابط گرافیکی metal مربوط به ios میتونه رقابت کنه و شاید بعدها منو مجاب به استفاده از اندروید کنه! البته قاعدتا چند سالی طول میکشه که توسعه دهنده ها و سازندگان بازی اپ هاشون رو بصورت فراگیر بر اساس وولکان تولید کنن

  7. آرمان

    اپل با ios باید دوغ بزنه… مالتی ویندو در گوشی دستاورد فضایی اپل در نسخه ۱۱ برای ios است تا فضا را تسخیر کند…
    باید گفت اپل مدتهای مدیدی است که کاملا عقب افتاده است و امروز اندروید پرچمدار سیستم عامل های موبایل است…

  8. سام

    نوقا همون آدامس خرسی میشه درسته؟

    1. امین

      Nougat توی گوگل سرچ کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه