اوپو نخستین تصاویر واقعی گوشی تاشو خود را منتشر کرد

۶ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اوپو

شاید به دلیل سر و صداهای ایجاد شده پیرامون گوشی‌های تاشو گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس، نائب‌رئیس اوپو هم تصمیم گرفته تصاویر واقعی گوشی تاشو این شرکت را منتشر کند. این مقام بلندپایه در پست خود در شبکه اجتماعی Weibo نوشته که فقط در صورتی این مدل اولیه را روانه‌ی بازار می‌کنند که تقاضای زیادی برای آن وجود داشته باشد. با نگاه به این تصاویر، می‌توانیم ببینیم که اوپو ترجیح داده به جای رویکرد سامسونگ، از رویکرد هواوی برای ساخت گوشی تاشو بهره ببرد.

به همین خاطر، این گجت اوپو هم مانند گوشی تاشو هواوی در بخش بیرونی از نمایشگر تاشو بهره می‌برد که بعد از تا شدن، اطراف گجت را پوشش می‌دهد. در ضمن یک نوار نسبتا ضخیم هم در کنار نمایشگر قرار دارد که مواردی مانند دوربین و دیگر قطعات موردنیاز را در خود جای داده است.

اگرچه سامسونگ و هواوی برای گوشی تاشو خود ۲۰۰۰ هزار دلار یا حتی بیشتر دریافت می‌کنند، اما کاملا واضح است که شرکت‌های زیادی به این تکنولوژی دست پیدا کرده‌اند و به‌زودی انواع و اقسام شرکت‌ها-به‌خصوص کمپانی‌های چینی-نخستین گوشی تاشو خود را روانه‌ی بازار می‌کنند و چنین رقابتی مطمئنا منجر به کاهش قیمت این گجت‌ها می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه