ایسر یک لپ‌تاپ، دسکتاپ و مانیتور مختص بازی معرفی کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت ایسر (Acer) در کنفرانس دیشب خود کامپیوترهای جدیدی معرفی کرد؛ جای کامپیوترهای بازی هم در میان رونمایی‌های جدید این شرکت خالی نبود. شرکت ایسر از سه محصول جدید در سری Predator رونمایی کرده است. این محصولات، یک لپ‌تاپ بازی، یک دسکتاپ بازی و یک مانیتور را شامل می‌شوند.

ایسر می‌گوید که هر دو کامپیوتر جدیدش کاملا از دو هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive‌ پشتیبانی می‌کنند.

ایسر در حال حاضر در سری محصولات Predator خود، دو لپ‌تاپ، یک مانیتور و حتی یک تبلت هشت اینچی را جای داده است. با این حال، گیمرهایی که پای کامپیوتر بازی می‌کنند، می‌دانند که هیچ چیز نمی‌تواند جای یک دسکتاپ خوب را بگیرد. کیس Predator G1‌ شرکت ایسر، نه‌تنها قوی است، بلکه زیبا و کوچک ساخته شده تا قابل حمل هم باشد. این کیس می‌تواند یک پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل و کارت گرافیک Titan X شرکت انویدیا را در خودش جای دهد. حداکثر حافظه‌ی اصلی (RAM) هم که می‌توان در این کیس قرار داد، ۶۴ گیگابایت است.

Predator G1 (4) Predator G1 (2) Predator G1 (3)

لپ‌تاپ Predator 17X هم همانطور که از اسم‌اش پیداست، صفحه نمایشی ۱۷ اینچی دارد و ظاهرش هم شبیه به مدل قبلی Predator است. ایسر این صفحه نمایش را در دو مدل Full HD یا ۴K ارایه می‌دهد. ایسر هم‌چنین مدل دسکتاپ GTX 980‌ را در این لپ‌تاپ قرار داده است.

ایسر می‌گوید که هر دو کامپیوتر جدیدش، یعنی G1 و ۱۷X، کاملا از دو هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive‌ پشتیبانی می‌کنند.

Predator 17X (3) Predator 17X Predator 17X (1) Predator 17X (2)

به غیر از این دو کامپیوتر، ایسر هم‌چنین از سری مانیتورهای Predator Z1 رونمایی کرده است. این مانیتورها در سه اندازه‌ی ۲۷، ۳۰ و ۳۱.۵ اینچی عرضه می‌شوند و صفحه نمایشی خمیده دارند. با این حال، مهم‌ترین قابلیت این مانیتورها، پشتیبانی از فناوری G-Sync شرکت انویدیا است که بدون نیاز به پردازش اضافه روی کارت گرافیک، V-Sync‌ را بصورت خودکار فعال می‌کند.

هر سه محصول جدید ایسر قرار است از خرداد ماه در امریکا و اروپا عرضه شوند. قیمت لپ‌تاپ جدید ایسر از ۲۸۰۰ دلار و قیمت دسکتاپ آن از ۲۳۰۰ دلار شروع می‌شود. مانیتور جدید این شرکت هم قیمت پایه‌ای برابر با ۶۰۰ دلار خواهد داشت.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar sam

    ایسر لپتاپ هاش حرف ندارن و خیلی از برندای دیگه باکیفیت تره هم قطعاتش هم کیفیت ساختش ، این سری پردیتور بنظرمن بی رقیبه

    1. Avatar Timur

      سلام.بااحترام.
      لطفا یکی جواب بده. فرق لبتاب های گیمینگ با مولتی میدیا چیست؟
      چرا نمیشه با لبتاب های گیمینگ کارهای مولتی میدیا مثلا.میکس ویا رندر.وامثالو هم راانجام داد.
      ممنونم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه