اینتل دو‌ مدیر‌ ارشد خود را از دست می‌دهد

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اینتل اخیرا بخشی از مدیران شاخص خود را از دست داده است. یکی از این مدیران شاخص، مولی‌ ادن (Mooly Eden) معاون ارشد اینتل بین الملل و مدیر گروه محاسبات کامپیوتری این شرکت بود که سال گذشته پس از ۳۳ سال فعالیت در این شرکت، اینتل را ترک کرد اما به نظر می‌رسد روند خروج مدیران با اهمیت این شرکت هنوز متوقف نشده است. اخیرا خبر رسیده که یکی از معاونین ارشد این شرکت، کرک اسکاگن (Kirk Skaugen)، رییس بخش کامپیوترهای شخصی اینتل‌ ۲۰‌ام فروردین یعنی جمعه همین هفته از این شرکت جدا خواهد شد و ناوین شنوی (Navin Shenoy) معاون ارشد بخش کلاینت موبایل جایگزین او خواهد شد.

در همین حال، مدیر گروه اینترنت اشیا (Internet of Things)، داگ دیویس (Doug Davis) هم در پایان سال ۲۰۱۶ از اینتل جدا خواهد شد. هنوز نام جانشین او معرفی نشده است و تا زمان پیدا شدن جانشین مناسب برای دیویس، او در پست خود باقی خواهد ماند.



intel2

جدایی این مدیران از اینتل به‌اجبار اتفاق نیفتاده است اما با این حال می‌تواند به این شرکت ضربه وارد کند. دیویس و اسکاگن از کسانی بودند که برای سالها خودشان را وقف کارشان کرده بودند. دیویس برای ۳۲ سال و اسکاگن به مدت ۲۴ سال با شرکت همکاری داشتند و در برهه‌ای حساس اینتل را ترک می‌کنند. از طرفی با کوچک‌تر شدن بازار کامپیوترهای شخصی اینتل دچار مشکلاتی شده است و کارهای این شرکت روی اینترنت اشیا هم تازه در حال سر و شکل گرفتن است.

گرچه ورود مدیران جدید می‌تواند خون تازه‌ای در کالبد این شرکت بدمد، در عین حال این خطر هم وجود دارد که از دست دادن مدیران کارکشته و باتجربه که در مواقع حساس به کار می‌آیند به شرکت صدماتی وارد کند.



منبع: Engadget

 کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه