اینستاگرام راه توییتر را در پیش می‌گیرد

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام برای بهبود کیفیتی که کاربران در تعامل با این شبکه تجربه می‌کنند قصد دارد تغییراتی در شیوه‌ی نمایش پست‌‌ها ایجاد کند.

این شبکه به این نتیجه رسیده که برای رقابت با سایر شبکه‌های به‌اشتراک‌گذاری عکس باید دست به برخی تغییر و تحولات بزند. مدیران این اپلیکیشن تصمیم گرفته‌اند به بازسازی ساختار نمایش فید برای کاربران خود بپردازند. بر اساس آنچه اینستاگرام اعلام کرده: “افراد به شکل متوسط ۷۰ درصد از تصاویر صفحه‌های‌شان را از دست می‌دهند. این یعنی شما در اغلب موارد موفق نمی‌شوید پست‌هایی که برای‌تان بیش‌ترین اهمیت را دارند، ببینید».

اینستاگرام معتقد است برای حفظ حداکثری کاربران خود نیازمند تغییر در ساختار و الگوریتمی است که بر اساس آن پست‌ها نمایش داده می‌شوند.

insta2

این ساختار جدید به‌ویژه زمانی کاربرد دارد که کاربر تعداد زیادی از اشخاص را فالو نمی‌کند و با توجه به ساختار فعلی وقتی کسی پست جدیدی نگذارد، صرفا چندین پستی که در ساعات پیشین منتشر شده را می‌بیند.

اینستاگرام در این باره می‌نویسد: “ترتیب عکس‌ها و ویدیوها در فید شما، بر اساس میزان علاقه‌تان به محتوا، رابطه با شخص پست‌کننده و به‌هنگام بودن زمانی آن خواهد بود. برای شروع بر بهینه‌سازی ترتیب پست‌ها تمرکز کرده‌ایم. تمام پست‌ها نمایش داده خواهند شد؛ منتها با ترتیبی متفاوت.”

با توجه به این تغییرات جدید این پرسش مطرح است که آیا اینستاگرام باید برای بهبود کیفیت، دست به چنین تغییراتی در الگوریتم نمایش بزند یا این اقدام باعث می‌شود پست‌های برخی کاربران کم‌تر شناخته شده زیر پست‌های کاربران محبوب‌تر مدفون شوند؟!

منبع:GSMAena

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ami_ald

    واای خیلی بد میشه اینجوری:(((

  2. Avatar امیرحسین

    اینطوری مثل فیسبوک محکوم به شکست میشه

    1. Avatar ابوالفضل

      فیسبوک الان محکوم به شکست شده؟از همه ی این شبکه های اجتماعی پرکاربر تر و پر طرفدار تره!ایرانو نگاه نکن که چون ف.ی.ل.ت.ره و زحمتش زیاده کسی سراغش نمیره زیاد؛زندگی آمریکایی ها و خیلی از کشورهای دیگه باهاش پیوند خورده

      1. Avatar Sajjad

        نه دوست عزیز شما در جریانش نیستی فیسبوک بدجوری شکست خورده.شده قبرستون!پیجای فارسی با ده هزار لایک(تو همین زمان فیلتر) الان لایکاشون زیر ۲۰۰۰ تاست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه