[اینفوگرافیک] تاریخچه‌ی استفاده از انرژی خورشیدی

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ می‌دانستید استفاده از انرژی خورشیدی تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد؟ تاریخچه‌ای به اندازه‌ی هزاران سال قبل از میلاد مسیح. ولی انسان‌ها چگونه از انرژی خورشید استفاده می‌کردند و روند تحول آن چگونه بوده است؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال مقاله‌ی اینفوگرافیک زیر را بخوانید.

Solar-Energy

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    سلام اطلاعات کلی خوب است ولی در بالای اینفوگرافیک متاسفانه با نقاشی میمون و انسان (نظریه اشتباه و رد شده تکامل) مواجهیم. بهتر بود بالای تصویر بریده شود.

    1. Avatar sevda

      ببخشین «نظریه»؟؟؟؟؟؟
      که اون هم رد شده و اشتباه؟؟
      الان اون نقاشی میمون و انسان سه تا پیکسل گوشه عکس که هیچ ربطی به مطلب هم نداره رفت یه جات گیر کرد؟
      درباره علوم این شکلی حرف میزنیم؟
      این ها از کجا در میاد؟ یکی به من جواب بده خواهشا.
      ریشه این نادانی ها چیه؟ یا بهتر بگم، کیه؟

  2. Avatar سمانه حقیقی

    شاید هزینه نصب و راه اندازی سلول های خورشیدی زیاد باشد اما در طولانی مدت می تواند با صرفه جویی در مصرف انرژی این سرمایه گذاری اولیه را جبران کند . در ضمن با پیشرفت علم و تکنولوژی هزینه ساخت و تولید این تجهیزات نیز حتما کاهش پیدا خواهد کرد . همچنین در بسیاری از مناطق استفاده از سلول خورشیدی تنها گزینه می باشد مثلا پمپ چاه یا پمپ استخر که در باغی بیرون از شهر و با فاصله قابل توجه نسبت به تجهیزات توزیع برق می باشد را در نظر بگیرید طبعا استفاده از سلول خورسیدی به همراه درایو یا اینورتر هایی که مستقیم از سلول خورشیدی تغزیه می شوند می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای دیزل ژنراتور باشند .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه