اگه قراره این هفته فقط یک چیز بخرید، لیوان آیس کافی ساز بخرید!

۱۶ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
لیوان آیس کافی ساز

می‌دونیم، می‌دونیم که خیلی از شما نمی‌تونید یک روز هم بدون قهوه بگذرونید؛ این هم می‌دونیم که هوا گرمه و یه فنجون قهوه خوردن مساوی با خیس عرق شدن و هلاک شدن از گرماست. برای همین هم این هفته یه پیشنهاد خوب براتون داریم، لیوان آیس کافی ساز زوکو! من می‌گم این لیوان بهترین اختراع واسه شاغلا تو چند سال اخیره. برای اینکه اگه قهوه نخوریم که خوابمون می‌بره و روزمون رو نمی‌تونیم شروع کنیم، اگر هم قهوه بخوریم که از گرما داغ می‌کنیم، اگر هم بخوایم از کافه محل هر روز آیس کافی بخریم که ورشکست می‌شیم! پس چی بهتر از اینکه یه لیوان بخریم که قهوه همیشگی‌مون رو (یعنی به همون اندازه غلیظ و با همون اندازه شیر و با همون اندازه شکر) به آیس کافی تبدیل کنه؟ این لیوان دقیقا همون لیوانه! نظر بچه‌های دیجی‌کالا رو در مورد این قهوه بخونید:

محمدرضا

دو تا چیز هست که سرد و گرمش برای من فرقی نداره، در هر صورت خوبن؛ پیتزا و قهوه. پیتزا صبح‌ها سرد بقیه روز گرم، قهوه هم تابستون‌ها سرد بقیه سال گرم. تو گرمای ۴۰ درجه که قهوه داغ نمی‌چسبه، اون واسه روزای برفی و بارونی پشت پنجره یا تو تراسه. ولی همینجوری هم نیست که قهوه رو بذاری یه گوشه بمونه خودش سرد بشه، اینجوری بیات می‌شه. چاره کارش هم یه چیزی مثل همین ماگ یا لیوانه. لایه داخلیش یه چند ساعتی می‌ره تو فریزر و می‌شه کوه یخ. همین که قهوه رو داخلش بریزی سریع سرد می‌شه. حتی بعدش دو سه تا تیکه یخ هم داخلش بندازید یا اصلا قهوه سرد داخلش بریزی که بشه خود آیس کافی، فراپاچینو یا هر فراپه دیگه. درپوش و نی هم داره که لازم نباشه لیوان رو دمر کنید رو صورتتون و همه یخا بریزه و کثیف‌کاری بشه و باقی ماجرا. خلاصه که اگه نمی‌تونید مثل من حتی یه روز زندگی بدون قهوه رو تصور کنید و از ترکیب گرمای قهوه و روزای داغ تابستون هم بیزارید، یدونه از این لیوانا لازم دارید، این هفته بخرینش.

مینا

من گرمایی‌ترین آدم دنیام! آدمایی مثل من گرمای تابستون رو با نوشیدنی‌های خنک و یخی تحمل می‌کنن. درسته که شربت خاکشیر، سکنجبین و موهیتو خیلی عزیزن و همیشه جای خودشون رو دارن؛ ولی هیچی نمی‌تونه جای قهوه رو بگیره! قهوه‌ی سرد یا همون آیس‌کافی منو در عرض چند ثانیه سرحال می‌کنه و همه ناراحتی‌ها و نگرانی‌هام رو می‌شوره می‌بره. راحت‌ترین راه درست کردنش هم خب استفاده از یخه. ولی اگه دوست نداشته باشیم طعم قهوه و غلظتشو با حضور یخ خدشه‌دار کنیم چی؟ اصن میشه؟ آره!

من تازه با لیوان زوکو آشنا شدم. مکانیسم کارش خیلی ساده و خیلی جذابه! چند ساعتی لیوان رو تو فریزر نگه می‌دارم تا خوب یخ کنه و بعد قهوه رو داخلش می‌ریزم. بعد چند دقیقه یه آیس کافی باکیفیت و خوش‌ عطر و طعم رو میزه و سرماشو تا مدت زیادی حفظ می‌کنه. هیچ فرقی هم نداره قهوه رو با چه متدی درست کردین؛ حتی می‌تونین چای هم توش بریزین تا بهتون آیس تی بده! پس ریلکس کنید و از نوشیدنی دلپذیرتون لذت ببرید!

وحید

برای آدمی که حتی از نگاه کردن به صفحه‌های مربوط به تابستان تقویم احساس گرما می‌کنه، نوشیدنی‌های خنک نقش فرشته‌ی نجات رو بازی می‌کنن. روزهای تابستان، مخصوصا توی اقلیمی که ما زندگی می‌کنیم با بی‌رحمی تمام سرعت تعریق رو بالا می‌برن و باعث می‌شن بدن ما آب از دست بده. احساس تشنگی و نیاز به نوشیدنی‌های خنک هم جزء جدانشدنی فصل تابستانه. بنابراین همراه داشتن یک لیوان بزرگ از یک نوشیدنی خنک و دلچسب، گذشته ااز رفع نیاز بدنمون، می‌تونه تا حد زیادی از کلافگی این روزهای بلند رو کم کنه. چه بهتر که این نوشیدنی کافئیین هم داشته باشه!

لیوان آیس کافی ساز زوکو Iced Coffee یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این روزهای گرم برای یه آدم قهوه‌خور مثل منه. یک لیوان با حجم زیاد که قبل از استفاده توی فریزر میزارمش که کاملا یخ بزنه و بعد قهوه‌ فرانسه‌ای که دم کردم رو میریزم داخلش. این کاور خوش‌رنگ علاوه بر زیبایی ظاهری اجازه می‌ده لیوان بدون انتقال سرما به راحتی توی دست جا بگیره. اگه اهل ورزش یا پیاده‌روی توی این روزهای داغ هستید، یا حتی برای کارهای روزمره‌تون باید از خونه بیرون برید، یه لیوان آیس کافی می‌تونه نقش یه دوست خوبو براتون بازی کنه. لذت نوشیدن یک جرعه آیس کافی رو زیر تیغ عمودی آفتاب از دست ندید.

زهرا

در طول روز به دفعات از قهوه استفاده می‌کنیم و معتقدیم سرحالمون می‌کنه و خواب از سرمون می‌بره. تا چند وقت پیش، همیشه قهوه خودمو گرم خوردم و روش دیگه‌ای رو تست نکردم. تا اینکه با قهوه یخی یا آیس کافی آشنا شدم خیلی دوستش داشتم، به تازگی هم با این لیوان آشنا شدم، اولش برام کمی عجیب بود. سریع توی صفحات وب گشتم و یه فیلم درمورد این ماگ پیدا کردم که خیلی برام جالب بود. توی فیلم دیدم که اول مخزن داخلی رو از جداره بیرونی خارج و داخل فریزر قرار دادند. بعد از حدود ۸ ساعت از فریزر خارج و داخلش قهوه ریخته و درپوش را بستند. تقریبا بعد از ۷ تا ۸ دقیقه آیس کافی آماده شد. فکر می‌کنم که تجربه خوبیه و با این لیوان می‌تونم امتحانش کنم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه