بازگشت به ریشه‌ها: هشت دقیقه روند بازی رزیدنت اویل ۷

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی کپ‌کام، به تازگی از رسانه‌های مختلف بازی دعوت کرده و قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های «رزیدنت اویل» را در مقابل آن‌ها قرار داده بود. به همین مناسبت هم این شرکت، تصاویر و ویدیوهای جدیدی از رزیدنت اویل ۷ منتشر کرده است؛ تصاویری که اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار ما قرار می‌دهند.

رزیدنت اویل ۷ قرار است در روز ۲۴ ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی عرضه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، رزیدنت اویل ۷ قرار است سبک ترسناک اولین شماره‌های این مجموعه را کاملا دوباره زنده کند. در حالی که قسمت‌های اخیر این مجموعه، بیشتر بازی‌های اکشن تیراندازی بودند تا یک بازی ترسناک که باید در آن خودتان را زنده نگه می‌داشتید، رزیدنت اویل ۷ تمام عناصر لازم یک بازی ترسناک را در خودش جای داده است.

درست مثل قسمت‌های اول رزیدنت اویل، در رزیدنت اویل ۷ هم باید معما حل کنید، به دنبال آیتم‌های مختلف بگردید و در عین حال هم خودتان را در مقابل زامبی‌ها، زنده نگه دارید. همانطور که از یک رزیدنت اویل خوب انتظار دارید، بازی مهمات زیادی در اختیار شما قرار نمی‌دهد و کشتن یک زامبی، اصلا کار ساده‌ای نیست.

می‌توانید در ادامه، تصاویر جدیدی که از بازی منتشر شده است را ببینید. بر و بچه‌های IGN هم‌چنین هشت دقیقه روند بازی از رزیدنت اویل ۷ را منتشر کرده‌اند که می‌توانید آن را هم در ادامه ببینید.

رزیدنت اویل ۷ قرار است در روز ۲۴ ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سبحان

    این چیه اصلا خوب نیست فقط گرافیک داره دارن میگن این بازی فقط شما رو میترسونه اما ناامید کنندست .خودشون گفتن . بازی که اول شخص کل بازی هم در یک خانه ای . این چیه به خدا

  2. امیر

    بازی کردن این بازی خیلی اعصاب میخواد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه