بازی ترسناک Little Nightmares معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Tarsier را بیشتر با نسخه‌ی ویتای بازی LittleBigPlanet می‌شناسیم. این استودیو که در ساخت LittleBigPlanet 2 هم به استودیوی Media Molecule کمک کرده بود، سال گذشته از اولین بازی خودش به اسم «گرسنگی» (Hunger) رونمایی کرد. بازی Hunger قرار بود روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شود. استودیوی Tarsier دیروز با رونمایی دوباره از بازی‌اش، خبر از عرضه‌ی این بازی روی تمام پلتفرم‌ها داده است.

«کابوس‌های کوچک» به صورت کاملا مستقل و با بودجه‌ای ۹۰ هزار دلاری ساخته می‌شود.

«کابوس‌های کوچک» (Little Nightmares)، اسم جدیدی است که Tariser برای بازی‌اش انتخاب کرده است. تهیه‌کننده‌ی جدید این بازی هم شرکت ژاپنی «باندای نامکو» است.

HungerConceptArt2

بازی Little Nightmares داستان دخترکی ۹ ساله را تعریف می‌کند که دزیده شده و در دنیایی تخیلی، گیر افتاده است. بازی‌کننده‌ها در طول داستان، به این دخترک که Six نام دارد، کمک می‌کنند تا فرار کند. «کابوس‌های کوچک» به صورت کاملا مستقل و با بودجه‌ای ۹۰ هزار دلاری ساخته می‌شود.

این طور که به نظر می‌رسد، بازی در سبک سکوبازی معمایی ساخته می‌شود و سبک و سیاقی کاملا ترسناک دارد.

شرکت بازی‌سازی باندای نامکو قرار است که تمام و کمال از بازی کابوس‌های کوچک در مراسم گیمزکام امسال، که تا هفته‌ی آینده برگزار می‌شود، رونمایی کند.

در ادامه، می‌توانید تیزر جدیدی که از این بازی منتشر شده است را ببینید. پس از این تیزر هم می‌توانید به تریلر سال گذشته‌ی بازی نگاهی بیندازید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه