بازی جدید سازندگان Journey به دستگاه‌های اپل می‌آید

۲۲ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Thatgamecompany، سازنده‌ی بازی‌های بزرگی مثل Journey و Flower، خبر از عرضه‌ی ساخته‌ی جدید خود برای دستگاه‌های اپل داده است. بازی جدید این شرکت که «آسمان» (Sky) نام دارد، قرار است روی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS و ست تاپ باکس اپل یعنی Apple TV عرضه شود.

بازی Sky برای مدت نامشخصی در انحصار دستگاه‌های اپل خواهد بود.

بازی‌کننده‌ها در Sky قرار است دست همدیگر را بگیرند و در سرزمینی بزرگ، با یکدیگر گشت و گذار کنند. استودیوی Thatgamecompany در توضیح بازی جدیدش نوشته است:

«چند سالی است که مشغول ساخت Sky هستیم. پس از عرضه‌ی Journey طرفداران زیادی به ما از تجربه‌ی بازی کردن خود با همسر، فرزندان یا کسانی که دوست‌شان دارند، گفتند. آن‌ها از ما خواسته بودند که یک بازی بسازیم تا بتوانند آن را با یکدیگر تجربه کنند. ما هم این ایده را در استودیو بررسی کردیم. به همین دلیل هم برای اولین بار بازی‌مان را به موبایل می‌آوریم، پلتفرمی که افراد زیادی در تمام دنیا به آن دسترسی دارند.

توضیح بازی کار ساده‌ای نیست، ولی می‌توانیم بگوییم که Sky یک بازی است که مشخصا برای بازی کردن بین کسانی که همدیگر را دوست دارند ساخته شده است. اگر می‌توانید لذت سفر به یک شهر بازی را، جایی که خاطرات شما در آن شکل می‌گیرند، تصور کنید، فکر می‌کنیم که Sky هم چنین حسی به شما می‌دهد.»

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر Sky را ببینید. می‌دانیم که این بازی برای مدتی مشخص در انحصار محصولات اپل خواهد بود، ولی نمی‌دانیم این زمان چقدر است و پس از اتمام آن، بازی روی چه پلتفرمی عرضه می‌شود.

منبع: Gematsu

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    چه کار مسخره‌ای! با اینکار فقط خواسته سود خودش رو بالا ببره و عامیانه تر بشه، اپل هر کاری بکنه قدرت پردازش گرافیکی محصولاتش به پای کنسول ها نمیرسه. چند پلتفرمی کردن این بازی حرکت جالبی نبود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه