بازی Fallout 76 رسما رونمایی شد؛ اولین تیزر بازی را ببینید

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
بازی Fallout 76
اگر این اطلاعات و تریلری که دیده‌ای را کنار هم بگذاریم، می‌توانیم این طور نتیجه‌گیری کنیم که احتمالا بازی Fallout 76 یک بازی مدیریتی است و مکانیک‌ها و سیستم‌های ساخت و ساز دارد.

همانطور که امروز صبح گزارش دادیم، شرکت بازی‌سازی بتسدا از دیروز جمعیت زیادی از طرفداران مجموعه بازی‌های «فال‌آوت» (Fallout) را با نمایش یک استریم حسابی سرکار گذاشت؛ یک استریم که صفحه‌ی لودینگ معروف مجموعه بازی‌های فال‌آوت را به تصویر می‌کشید، ولی برخی اوقات هم وسط نمایش این صفحه‌ی لودینگ اتفاقات جالبی رخ می‌داد. استریم زنده‌ی بتسدا برای ساختن جو حول فال‌آوت جدید ۲۴ ساعت طول کشید و بالاخره فال‌آوت جدیدی با نمایش یک تیزر کوتاه رونمایی شد؛ با این حال، تیزری که از بازی نشان‌مان داده‌اند، به غیر از اسم آن، چیز زیادی در اختیارمان نمی‌گذارد. قسمت جدید مجموعه بازی‌های فال‌آوت قرار است با اسم «فال‌آوت ۷۶» (Fallout 76) وارد بازار شود.

پیش از اینکه بخواهید مثل نود درصد بقیه‌ی افرادی که رونمایی این فال‌آوت جدید را دیدند، نمک بریزید و از ما بپرسید که پس فال‌آوت ۵ تا ۷۵ چه می‌شود، بگذارید به این موضوع اشاره کنیم که شماره‌ی «۷۶» در اسم بازی، به پناهگاه زیرزمینی شماره‌ی ۷۶ یا همان Vault 76 اشاره دارد؛ پناهگاهی که اسم آن را چند بازی در فال‌آوت ۳ و فال‌آوت ۴ شنیدیم.

تیزر جدید بازی Fallout 76 به غیر از یک پناهگاه زیرزمینی، چیز دیگری نشان‌مان نمی‌دهد و فعلا فقط محدود به اطلاعات داخل همین تریلر هستیم.

بازی Fallout 76

برخلاف تریلرهای تمام قسمت‌های قبلی فال‌آوت، در تیزر فال‌آوت ۷۶ خبری از دنیای نابود شده و خشونت و مبارزه نیست؛ بلکه فقط یک پناهگاه زیرزمینی تر و تمیز می‌بینیم. همه چیز آرام و ساکت است؛ از پناهگاه که ظاهرا جشنی در آن برپا شده گرفته تا اتاق خوابی که احتمالا یک کودک در آن خوشحال به بازی کردن مشغول می‌شود. یعنی تا اینجای کار که همه چیز برخلاف یک بازی فال‌آوت بوده است.

در همین راستا هم کم و بیش به این نتیجه رسیده‌ایم که فال‌آوت ۷۶ قرار است حتی روند بازی متفاوتی را هم در مقابل‌مان قرار دهد.

اگر بخواهیم کمی بیشتر این بازی جدید و Vault 76 را بررسی کنیم، باید به اطلاعاتی که از این پناهگاه زیرزمینی داشته‌ایم نگاهی دوباره بیاندازیم. پناهگاه شماره‌ی ۷۶ در ویرجینیا قرار دارد و اتفاقا موسیقی تریلر فال‌آوت ۷۶ هم به این موضوع اشاره می‌کند. در نتیجه به احتمال زیاد بازی فال‌آوت ۷۶ در ویرجینا رخ می‌دهد.

بازی فال‌آوت ۷۶

پناهگاه شماره‌ی ۷۶ هم‌چنین یکی از ۱۷ پناهگاه‌های زیرزمینی است که واقعا برای نگهداری افراد ساخته شده؛ برخلاف بقیه‌ی پناهگاه که توسط شرکت سازنده‌ی آن‌ها یعنی Vault-Tec برای انجام آزمایش‌های مختلف روی افراد ساخته شده بودند.

با دیدن تریلر بازی Fallout 76 این موضوع را متوجه می‌شویم که پناهگاه شماره‌ی ۷۶ ظاهرا وظیفه دارد تا دنیای نابود شده‌ی بیرون را دوباره از نو بسازد و هم‌چنین نظم و قانون را در آن برقرار کند.

بازی فال‌آوت ۷۶

اگر این اطلاعات و تریلری که دیده‌ای را کنار هم بگذاریم، می‌توانیم این طور نتیجه‌گیری کنیم که احتمالا فال‌آوت ۷۶ یک بازی مدیریتی است و مکانیک‌ها و سیستم‌های ساخت و ساز دارد. از طرفی به شایعه‌ی منتشر شده از سوی خبرگزاری کوتاکو هم باید اشاره کنیم که می‌گوید بازی عناصر آنلاین خواهد داشت.

کمتر از دو هفته تا کنفرانس بتسدا در E3 2018 باقی مانده است؛ کنفرانسی که قرار است بالاخره به ما بگوید که فال‌آوت ۷۶ دقیقا چه چیزی است. می‌دانیم که بازی برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر ساخته می‌شود.

در ادامه تیزر و تصاویر منتشر شده از بازی فال‌آوت ۷۶ را برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Codsworth

    آقا این بازی آنلاین خواهد بود . با پلیر های دیگه بازی میکنید . pip boy یکم زشت شده در ضمن . یه جواب دیگه fallout 76 ادامه fallout 4 نیست امید رضا .

  2. Alireza

    سلام من بازی Assassins Creed IV Black Flag FreedomCry روی لپ تاپ نصب کردم اما وقتی اون رو باز می کنم بعد از حدود ۱۰ ثانیه بدون نشان دادن هیچ خطایی بسته می شود سخت افزار لپ تاپ هم قوی هست اگر کسی میتونه لطفاٌ کمک کنه ممنون.

  3. MOHAMMAD HM

    تازه اساسین جدید هم معرفی شد
    چه سالیه امسال

  4. م ع ز

    Can’t Wait

  5. امید رضا

    این بازی یه نسخه فرعی هس یا ادامه فالوت ۴ ؟؟؟

    ولی با سابقه خوش رنگ بتسدا با مطمئن باشیم شاهکار میشه؟؟

  6. اتابک

    کی پادکست میرین? منتظریم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه