بازی Star Wars: Battlefront به فیلم جدید جنگ ستارگان کاری نخواهد داشت

۷ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» به قدری بزرگ و محبوب شده است که انتظار دارید شرکت دیزنی از هر راه و روشی برای درآمدزایی از طریق این فیلم استفاده کند. با این حال، الکترونیک‌آرتز، سازنده‌ی جدیدترین بازی جنگ ستارگان، گفته است که هیچ محتوای دانلودی بر اساس فیلم Star Wars: The Force Awakens عرضه نخواهند کرد.

بازی Star Wars: Battlefront برای سه پلتفرم ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

در حال حاضر، شرکت دیزنی اقدام به عرضه‌ی روبات‌ها و عروسک‌هایی مختص فیلم The Force Awakens و برای بازی Disney Infinity کرده است. بازی Star Wars: Battlefront هم به خوبی فروخته است و بازی‌کننده‌های زیادی فعلا خود را با آن سرگرم نگه داشته‌اند. محبوبیت فیلم جدید جنگ ستارگان هم این بازی‌کننده‌ها را برانگیخته است تا به شبکه‌های الکترونیک‌آرتز حمله بیاورند و از آن‌ها بخواهند تا بازی Star Wars: Battlefront را با محتوایی مختص فیلم The Force Awakens بروزرسانی کند.

StarWars_2

بازی Star Wars: Battlefront را می‌توان هم با دوربین اول‌شخص و هم با دوربین سوم‌شخص بازی کرد.

سازندگان بازی جدید جنگ ستارگان در توییتر گفته‌اند که تمرکز آن‌ها روی سه گانه‌ی اصلی این مجموعه است؛ یعنی فقط روی سه قسمت چهارم، پنجم و ششم کار خواهند کرد. در نتیجه قرار نیست قسمت هفتم جنگ ستارگان را وارد بازی Star Wars: Battlefront کنند.

الکترونیک‌آرتز در توییتر گفته است که “در این شماره‌ی Battlefront” خبری از محتوای فیلم جدید نخواهد بود. یعنی این طور که به نظر می‌رسد، الکترونیک‌آرتز مشغول ساخت شماره‌ی بعدی این بازی است. با این حال، این شرکت از همین حالا چهار محتوای دانلودی بزرگ را برای Star Wars: Battlefront پیش‌فروش کرده است. پس به همین زودی‌ها منتظر عرضه‌ی شماره‌ی بعدی Battlefront نباشید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه