شیاطین سرخ برای مدعیان قهرمانی خط و نشان کشیدند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم بلژیک

تیم بلژیک با پیروزی پرگل مقابل تونس توانست برای مدعیان قهرمانی جام بیست و یکم خط و نشان بکشد. در نخستین بازی روز دهم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم‌های بلژیک و تونس در دور دوم مرحله گروهی از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۵-۲به سود بلژیک به پایان رسید تا این تیم با ۶ امتیاز در صدر گروه هفتم قرار بگیرد.

تیم بلژیک بازی را سریع آغاز کرد و در همان دقیقه ۶ بازی صاحب ضربه پنالتی شد که ادن هازارد آن را به گل تبدیل کرد. این تیم به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۱۶ توسط روملو لوکاکو که با پاس دریس مرتنز با دروازه بان تک به تک شده بود توانست به گل دوم برسد. تیم تونس تنها دو دقیقه بعد روی ضربه آزاد ارسالی توسط دیلان برون موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا بازی جذاب و پرگل دنبال شود. بازی در ادامه سریع و پرموقعیت برای هر دو تیم دنبال شد تا اینکه لوکاکو در وقت های تلف شده نیمه اول روی پاس در عمق زیبای توماس مونیر بار دیگر گلزنی کند. ستاره منچستریونایتد با این گل توانست ۴ گله شود تا در کنار کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

بلژیک همانند نیمه پیش در همان ابتدای نیمه به گل رسید. این تیم روی تعلل مدافعان حریف و توسط هازارد به گل چهارم خودش دست یافت. شاگردان روبرتو مارتینز در ادامه با خونسردی به بازی خود ادامه دادند و موقعیت های زیادی هم روی دروازه تونس خلق کردند تا اینکه میچی باتشوایی که به جای هازارد به زمین آمده بود پس از هدر دادن چند فرصت خوب سرانجام در دقیقه ۹۰ موفق شد گل پنجم را هم بزند. تیم تونس در دقیقه ۹۲ موفق شد توسط وهبی خزری یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا اندکی از سنگینی شکست بکاهد.

بلژیک با این نتیجه ۶ امتیازی شد و در صدر گروه هفتم جام جهانی روسیه قرار گرفت. این تیم در بازی پایانی خودش باید با انگلیس بازی کند. تونس هم در بازی بعدی باید به مصاف پاناما برود.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه