شما بگویید؛ مسی یا رونالدو؟ بهترین بازیکن حال حاضر جهان کیست؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مسی یا رونالدو

پرسیدن سوال مسی یا رونالدو در حال حاضر شاید عجیب باشد. آن هم در جام جهانی ۲۰۱۸ در شرایطی که آرژانتین در آستانه حذف است و پرتغال یک بازی را برده و یکی دیگر را هم مساوی کرده و در هر دو بازی هم رونالدو گل زده است. در صورتی که مسی یک پنالتی را خراب کرد. اما واقعیت این است که هنوز هم طرفداران لیونل مسی هوایش را دارند. حتی سرمربی تیم آرژانتین، سامپائولی مستقیم گفته که مسی مقصر باخت آرژانتین نیست و یک تیم روی یک بازیکن نمی‌گردد. مسی هر قدر هم بازیکن خوبی باشد وقتی هم‌تیمی‌هایش نتوانند با او همکاری کنند کار به جایی نمی‌برد.

رقابت میان کریستیانو رونالدوی پرتغالی و لیونل مسی آرژانتینی از مدت‌ها پیش آغاز شده است. در حال حاضر هر دویشان پنج‌بار توپ طلای بهترین بازیکن جهان را دریافت کرده‌اند. از سال ۲۰۰۷ که کاکا توپ طلا را گرفت تا امروز ده سال می‌گذرد و هر سال رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال میان رونالدو و مسی است. خیلی‌ها معتقدند روبرتو باجو هم در فینال جام جهانی ۱۹۹۴ پنالتی سرنوشت‌ساز ایتالیا را خراب کرد و مانع از قهرمانی تیمش شد اما هنوز هم اسطوره ایتالیاست و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان یاد می‌کنند.

لیونل مسی ۳۰ ساله با قد ۱۷۰ سانتی‌متر در حال حاضر مهاجم باشگاه بارسلوناست و از ابتدای بازی‌اش او را با مارادونا مقایسه می‌کردند.

کریستیانو رونالدوی ۳۳ ساله قدش ۱۸۵ سانتی‌متر است و در تیم رقیب بارسلونا یعنی رئال مادرید مهاجم است.

نکته جالب این که ایران در این جام جهانی و جام جهانی گذشته روبه‌روی این دو بازیکن قرار گرفت. جلوی آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۱۴ خوب گرفتیم و مسی فقط در دقایق اضافه توانست گل بزند. اگر رونالدو را هم بتوانیم مثل مسی مهار کنیم آن وقت ایران برای اولین‌بار شانس صعود به دوره بعد را دارد.

بنظر شما بازی ایران مقابل مسی سخت‌تر بوده یا رونالدو حریف قدرتری خواهد بود؟ کدامیک بهترین بازیکن جهان هستند؟ مسی یا رونالدو؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    وقتی پرسپولیس النصر رو برده فکر میکنید رونالدو قوی هست ولی بازم مسی می‌تونه پرسپولیس رو ببره یادتونه بیرانوند چطوری شوت رونالدو روگرفت هم اگه یکم اخبار رو نگاه کنید میفهمید کدوم قوی هست تو اخبار که نوشته messi va embape قوی ترین بازیکنان سال هستند

  2. Avatar حسین

    من طرف رونالدو هستم ولی یه ذره مسی بهتره چون کلا دقت کنید مسی کاشته های بهتری می کنه و در کل بهتره ولی رونالدو باز هم جای خود را دارد????????????????????

    1. Avatar Saeid

      معلومه که مسی قویه چون تو اخبار هم نوشته که مسی وامباپه قویترین بازیکن های امسال هستند

  3. Avatar بنیامین

    تا به حال آرژانتین با مسی کپا نبرده اما رونالدو تک نفره ۳ تا به سویس زد و مسی جون هیچ غلتی در آرژانتین نکرده و هیچ جامی هم نبرده

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه