به‌جای ۴ مانیتور، یک مانیتور ۴۳ اینچی دل بخرید!

۱ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مانیتور معمولا در حکم ابزاری است که برای استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته استفاده می‌شود و خودش به‌تنهایی دستگاهی نیست که توجه و علاقه‌ی افراد را جذب کند. اما مانیتور جدید Dell می‌تواند این دیدگاه را تغییر دهد!

این مانیتور ۴۳ اینچی با نمایشگر ۴K این قابلیت را دارد که همزمان چهار صفحه را با رزولوشن ۱۰۸۰p و بدون قاب جداکننده نمایش دهد. وقتی می‌گوییم چهار صفحه بدون قاب، یعنی همه‌ی پنجره‌های شما کنار هم و به‌صورت یکپارچه دیده می‌شوند.

این مانیتور بیشتر برای کسانی طراحی شده که در اکثر مواقع مشغول انجام چند کار هستند.

البته تحلیل سایت Ubergizmo از چنین قابلیتی این است که بسته به نوع کاری که با این مانتیور انجام می‌دهیم، چنین قابلیتی می‌تواند خوب یا بد شد. کارشناسان این سایت علت چنین اظهار نظری را این‌طور بیان کرده‌اند که داشتن قاب گاهی می‌تواند کمک کند صفحه‌ها را به‌خوبی از هم تشخیص دهیم.

این مانیتور با نام Dell P4317Q می‌تواند محتوا را با کیفیت full HD همزمان از چهار ورودی جداگانه دریافت ‌کند (این مانیتور چهار ورودی USB 3.0 ، دو ورودی HDMI، یک DisplayPort، یک Mini DisplayPort و یک پورت VGA دارد). همچنین می‌توان روی هر یک از صفحه‌ها زوم کرد تا از امتیازات ۴K هم بهره برد.

اما شاید این سوال پیش بیاید چه کسی در دنیا هست که به چنین مانیتوری نیاز دارد؟ پاسخ شرکت دل در هدف ساخت این مانیتور وجود دارد. این دستگاه بیشتر برای کسانی طراحی شده که در اکثر مواقع مشغول انجام چند کار هستند یا شغل‌شان طوری است که همزمان باید چند منبع را رصد کنند که این کار نیاز به صفحه‌های نمایشی با اندازه‌ی کامل دارد.

همچنین آن‌طور که شرکت سازنده می‌گوید، این مانیتور می‌تواند تا ۳۰ درصد انرژی کم‌تری مصرف کند. البته بد نیست در کنار همه‌ی این امتیازها به قیمت ۱۳۴۹ دلاری هم اشاره داشته باشیم!

منابع: Ubergizmo , The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علیرضا

    ای کاش ماهم یدونه داشتیم…
    دیوونه کننده است…!

    1. Timur

      سلام.بااحترام.
      لطفا یکی جواب بده. فرق لبتاب های گیمینگ با مولتی میدیا چیست؟
      چرا نمیشه با لبتاب های گیمینگ کارهای مولتی میدیا مثلا.میکس ویا رندر.وامثالو هم راانجام داد.
      ممنونم.

      1. ارسطو

        اطلاعی ندارم..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه