به‌روزرسان iOS 11.3.1 مشکل بعضی از صاحبان آیفون ۸ را حل می‌کند

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 8

اپل نسخه iOS 11.3.1 را برای کاربران خود عرضه کرد. این به‌روزرسان جدید اپل بیشتر برای صاحبان گوشی آیفون ۸ مناسب است که پس از تعویض صفحه نمایش گوشی خود در مراکز غیرمجاز، با مشکلات مختلفی مواجه می‌شدند.

بعضی از صاحبان گوشی آیفون ۸ با نسخه iOS 11.3 مشکلاتی داشتند؛ چراکه نمایشگر گوشی خود را با نمونه غیر اصلی تعویض کرده بودند و این نسخه با تلفن همراهشان ناسازگاری داشت. این مشکل در سال ۲۰۱۷ برای بعضی از صاحبان گوشی آیفون ۷ بطور موقت پیش آمده بود.

مشکل صاحبان گوشی آیفون ۸ با نسخه iOS 11.3 باعث شد تا اپل به فکر عرضه یک به‌روزرسان جدید بیفتد. ماحصل این تلاش، عرضه نسخه iOS 11.3.1 برای محصولات اپل است. در توضیحات این به‌روزرسان نوشته شده که iOS 11.3.1 امنیت گوشی‌های آیفون و آیپد را ارتقا می‌دهد. هم‌چنین مشکل آیفون ۸ کسانی که نمایشگر خود را با نمونه غیر اصلی تعویض کرده‌اند، در این نسخه حل می‌شود.

از آن‌جایی که هزینه تعمیر محصولات اپل در نمایندگی های رسمی این شرکت بسیار بالاست، بسیاری ترجیج می‌دهند تا در مراکز غیر مجاز گوشی خود را تعمیر کنند. بسیاری از خرده‌فروشان و مشتریان حدس می‌زنند اپل از روی عمد در به‌روزرسانی‌های خود کاری می‌کند تا افرادی که برای تعمیر آیفون به سراغ مراکز غیر رسمی می‌روند، با چنین مشکلاتی روبرو شوند. این اقدام موجب می‌شود تا روی مشتریان فشار وارد شود و برای تعمیر گوشی خود به سراغ سرویس‌های رسمی اپل بروند. درنهایت این اقدام به ضرر خرده‌فروشان و مراکز غیرمجاز هم تمام می‌شود.

اگر چنین گمانه‌زنی‌هایی درست باشند، به نظر شما اقدام اپل در جهت امنیت و سرویس‌های بهتر خود به مشتریان است یا در جهت درآمدزایی بیشتر و انحصاری کردن سرویس‌های خود؟

منبع: Gizmodo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من گوشیمو به این نسخه آپدیت کردم و وقتی تموم شد ازم اپل ایدی و پسووردمو میپرسه و منم هرچقدر میزنم وارد گوشی نمیشه !
    یعنی وقتی میزنم اول پیغام زیرو میده :
    it may take a few minutes to set up your Apple Id … ”

    بعد دوباره برمیگرده به صفحه لوگین و دوباره پسوورد ازم میپرسه !
    این در حالیه که یوزر و پسووردم درسته و با کامپیوتر به راحتی وارد اکانتم میشه

    تو رو خدا کمکم کنید گوشیم الان بلا استفاده شده انگار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه