به‌روزرسان رانندگی خودکار تسلا به‌زودی در اروپا و آسیا منتشر می‌شود

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
به روزرسان تسلا

ایلان ماسک در صفحه‌ی رسمی‌اش در توییتر اعلام کرد به‌روزرسان رانندگی خودکار طی هفته‌های آینده در اروپا و آسیا منتشر می‌شود.

به‌روزرسان رانندگی خودکار لزوما به این معنی نیست که خودرو به‌طور کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت راننده، حرکت می‌کند.

چند روز پیش به‌روزرسان رانندگی خودکار برای خودروهای تسلا منتشر شد. این به‌روزرسان به خودروهای تسلا این امکان را می‌دهد که به‌صورت نیمه‌مستقل رانندگی کند. حالا هم ایلان ماسک در صفحه‌ی رسمی‌اش در توییتر اعلام کرده که این به‌روزرسان طی چند هفته‌ی آینده برای کشورهای اروپایی و آسیایی هم منتشر خواهد شد. البته باید تاییدیه‌های لازم را از مراجع قانونی دریافت کند.

توییتر ایلان ماسک

به‌روزرسان رانندگی خودکار لزوما به این معنی نیست که خودرو به‌طور کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت راننده، حرکت می‌کند. بلکه گزینه‌ای را در اختیار راننده قرار می‌دهد که بتواند نسبتا آزادی بیشتری در خودرو داشته باشد. وجود تجهیزاتی مثل دوربین در شیشه‌ی جلو، رادار و حسگرهای مافوق‌صوت قابلیت تشخیص علایم راهنمایی رانندگی، خطوط جاده و موانع را به خودروی تسلا می‌دهند که به دنبال آن این خودرو می‌تواند به طور خودکار رانندگی کند. البته به دلایل امنیتی هم که شده راننده نباید کنترل خودرو را به‌طور کامل کنار بگذارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه