ب‌ام‌و از کانسپتی عجیب رونمایی کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در راستای برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورت، ب‌ام‌و از کانسپتی عجیب و متفاوت رونمایی کرد. این خودروی مفهومی i Vision Dynamics نام دارد.

ب‌ام‌و بارها ثابت کرده که توانایی تولید کانسپت‌های عجیب و غریب را دارد. این شرکت حتی با تولید نسل جدید i نشان داده که می‌تواند خودروهای مدرن و امروزی را با ظاهر فضایی و عجیب‌گونه ترکیب کند که ماحصل آن مدل‌های i3 و i8 بوده است.

کانسپتی که ب‌ام‌و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرده، ظاهری به مراتب عجیب‌تر دارد. گفته می‌شود که شاید این خودرو، کانسپتی از مدل i5 باشد که بارها صحبتش به میان بود. کانسپت i Vision Dynamics یک اتومبیل ۴ در است که در کلاس گرن‌کوپه قرار می‌گیرد. این اقدام ب‌ام‌و می‌تواند به نوعی پر کردن فضای دو مدل i3 و i8 قلمداد شود. هم‌چنین ب‌ام‌و تصمیم دارد با معرفی مدل جدید از سری i به رقابت تسلا برود.

از ویژگی‌های شاخص این اتومبیل می‌توانیم به نیروی محرکه‌ی آن اشاره کنیم که تمام الکتریکی است. این اتومبیل با یک بار شارژ توانایی پیمایش ۶۰۰ کیلومتر را دارد.  هنوز در مورد مشخصات فنی این خودرو، اطلاعات دقیقی منتشر نشده ولی گفته می‌شود که شتاب صفر تا صد این اتومبیل، ۴ ثانیه است.

منبع: CarMagazine

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mehdi

    با اینکه مطمئنا آینده صنعت خودرو در اختیار خودروهای الکتریکی خواهد بود
    ولی اصلا الکتریکی ها جذابیت خودروهای بنزینی را ندارند
    هیچ چیز نمیتونه جای نعره اگزوز یه خودرو اسپرت بنزینی با موتور V8 یا V12 با گیربکس سکوئنشال را بگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه