تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ ثبت‌نامی تحویل مشتریان می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پژو 2008
مدیرعامل شرکت ایکاپ اعلام کرد: تمامی خودروهای پژو ۲۰۰۸ ثبت نام شده در برنامه پیش فروش تحویل مشتریان می شود.

مدیر شرکت ایکاپ از دیرکرد در تحویل خودروهای ثبت‌نامی عذرخواهی کرد. به گزارش ایکوپرس، محمدرضا معتمد درخصوص نگرانی‌هایی مربوط به عدم تحویل پژو ۲۰۰۸ یا جایگزینی آن با دیگر محصولات شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: این شرکت متعهد به تحویل تمامی خودروهای ۲۰۰۸ ثبت نام شده است و مشتریان نگرانی درباره تولید و تحویل محصول نداشته باشند.

معتمد برای ارتباط بهتر مشتریان با ایکاپ گفت: به منظور پاسخگویی مناسب تر، مشتریان می توانند ضمن استفاده از کانالهای قبلی تماس در خصوص سوالات حضوری به محل مدیریت ارتباط با مشتریان ایکاپ تقاطع یادگار امام و خیابان آزادی مراجعه نمایند.

پژو ۲۰۰۸ را می‌توان اولین خودرو پسابرجامی دانست که آمدنش با کلی حاشیه گره خورد؛ از حرف و حدیث‌های مختلف در خصوص قیمت این ماشین گرفته تا خبرهای ضد و نقیض درمورد داخلی‌سازی این ماشین. پژو ۲۰۰۸ از اردیبهشت سال گذشته اولین محصول مشترک ایران‌خودرو و پژو محسوب می‌شود. به گفته ایکوپرس. تاکنون بیش از ۵۰۰۰ دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شده و مابقی خودروهای ثبت نامی نیز تحویل خریداران می‌شود. در جدول ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پژو ۲۰۰۸ موفق به کسب چهار ستاره کیفی شد.

گوش دهید: برای ما که رفتیم پژو ۲۰۰۸ بخریم…

ناگفته نماند که همواره انگشت انتقاد به سوی کلاس و ابعاد این ماشین نشانه گرفته شده است. خیلی از افراد باوردارند که پژو ۲۰۰۸ برخلاف یدک کشیدن لفظ کراس‌اوور چندان بزرگ و آفرودی نیست و شاید بتوان آن را یک هاچ‌بک بزرگ دانست تا یک کراس‌اوور. این درحالیست که برخی از رسانه‌های خارجی پژو ۲۰۰۸ را یک شاسی‌بلند کوچک و جمع و جور (Compact SUV) می‌دانند. طراحی تخم‌مرغی پژو ۲۰۰۸ گرچه همانند خودروهای کره‌ای بزرگ نیست اما این خودرو به خاطر بهره‌مندی از ویژگی‌های آفرودی و طراحی بزرگ‌تر و بلندتر از خودروی هاچ‌بک توانسته عنوان کراس‌اوور را به یدک بکشد.

حالا با خروج آمریکا از برجام، آینده‌ی فعالیت خیلی از شرکت‌های خودروسازی علی‌الخصوص دو شرکت فرانسوی پژو-سیتروئن و رنو در ایران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. گمان می‌رود که با رفتن این شرکت‌ها، حضور خودروسازهای غربی کم‌رنگ شود و شرکت‌های چینی تا حدی بتوانند فضای خالی به وجود آمده را پر کنند. با این حال به نظر می‌رسد باید منتظر اخبار روشن‌تری مربوط به حضور و فعالیت خودروسازهای غربی در ایران باشیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه