تست باتری گوشی ال‌جی V10

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویژگی‌های مختلفی باعث می‌شوند که یک تلفن همراه مورد استقبال کاربران قرار بگیرد که از بین آن‌ها می‌توان به میزان طول عمر باتری اشاره کرد و گوشی V10 شرکت ال‌جی هم در این قسمت نتایج بدی را به‌دست نیاورده است. 

گوشی V10 شرکت ال‌جی در قسمت باتری یک محصول متوسط به حساب می‌آید و نمی‌تواند کاربران را شگفت‌زده کند.

گوشی V10 از یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان بهترین بازی‌های سه‌بعدی موبایل را تجربه کرد. البته این تلفن همراه شرکت ال‌جی دو صفحه نمایش دارد که صفحه نمایش دوم باعث شده طول عمر باتری افزایش پیدا کند.
برای دیدن اعلان‌ها نیازی نیست که صفحه نمایش اصلی گوشی روشن شود و می‌توان از صفحه نمایش دوم به اطلاعات مختلف دسترسی داشت. روشن نشدن صفحه نمایش اصلی باعث شده که مصرف باتری بسیار کم شود و گوشی ۷۰ درصد بیشتر در حالت آماده به‌کار قرار داشته باشد. این قابلیت هم وجود دارد که در زمان استفاده از صفحه نمایش اصلی، صفحه نمایش دوم را خاموش کرد تا باتری کمتری مصرف شود.
البته در شرایط کلی این تلفن همراه عملکرد شگفت‌انگیزی در بخش باتری ندارد و همانند سایر گوشی‌های موجود در بازار است. باتری این محصول برای یک‌روز کاربران را همراهی می‌کند.
با این تلفن همراه هوشمند می‌توان ۱۶ ساعت و ۴۰ دقیقه به وسیله‌ی شبکه‌ی ۳G تماس گرفت که مدت زمان مناسبی نیست. با گوشی G Flex 2 این شرکت می‌شد تا ۱۷ ساعت و ۴۰ دقیقه تماس به وسیله‌ی شبکه‌ی ۳G برقرار کرد و این میزان روی گوشی گلکسی S6 اج پلاس به دوبرابر می‌رسد. هر دوی این گوشی‌ها از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.

LG V10 battery life test

با گوشی V10 می‌توان نزدیک به ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه در اینترنت به گشت و گذار پرداخت.

LG V10 battery life test

این تلفن همراه نزدیک به ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه هم ویدیو پخش می‌کند.

LG V10 battery life test

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Saman

    گوشی بسیار خوبیه ولی باتریش بسیار ضعیفه !! باتری ۳۰۰۰ میلی برای گوشی ۵.۷ اونم تراکم پیکسلی بالا خیلییییی کمه ! اگر بخوایید ازش کار بکشید تویه ۲۴ ساعت ۲ بار باید شارژ بشه ! من راضی نیستم و حاضرم برگردم روی گوشیه قبلیم … Samsung A7 2016

  2. Avatar علی

    خیلی خوبه

  3. Avatar a

    چه میکنه ال جی جی فلکس تو پخش فیلم ، فکر کنم با یه بار شارژ بشه سه گانه ارباب حلقه ها رو دید

  4. Avatar مهدی(اذربایجان)

    واقعا زیباست مخصوصا رنگ سرمه ای!حیف و زنش زیاده.الان بعد آیفون ۶s pluseدومین گوشی هست که دوس دارم بخرم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه