تست جابجایی سرور در روزهای گذشته

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا. همانگونه که مستحضر هستید سیستم کسب درآمد از زمان شروع فعالیت با استقبال گسترده شما همکاران گرامی مواجه شد و هدف ما در این مجموعه جلب رضایت حداکثری شما همکاران عزیز و تحقق شعار “برد برد برد” سیستم کسب درآمد بوده است. استقبال از سیستم کسب درآمد در ماه های گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته و ما را به این فکر وا داشت که با ادامه ی سیر صعودی فعالیت همکاران برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما با جابجایی سرور، سرعت پنل را افزایش داده تا تجربه همکاری بهتری برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم.

تست انتقال سرور در روز های شنبه و یکشنبه ( ۲۹ و ۳۰ دی) انجام شد که باعث بروز برخی مشکلات در نمایش بنر ها و فعالیت لینک های همکاری در این روز ها شد که صمیمانه از شما عزیزان بابت این موارد عذرخواهی می کنیم. امیدواریم پس از نهایی شدن انتقال سرور شاهد مشکلاتی از این دست نباشیم و بتوانیم شرایط بهینه را برای فعالیت شما عزیزان فراهم کنیم.

همچنین برای اطلاع از اخبار، پیشنهادها و نکات استفاده از سیستم کسب درآمد، می‌توانید آدرس affiliate_digikalacom@ را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. فرهاد

    کلا با جواب دادن مشکل دارن ، برای ثبت رسانه یکبار در خواست دادیم گفتن باید ایمیل سازمانی باشه رفیتم ویرایش کنیم امکان ویرایش وجود نداشت تیکت زدیم پاسخگو نبودین یه راهنما هم گذاشتن که اصلا به درد کار راه بنداز هم نیست ، بر عکس فروشگاه که همه چیز مدیریت شده است این بخش ظاهرا خالی از سکنه است

  2. علیزاده

    سلام آقای هومان

    فقط شما نیستید ، منم چندبار سوال پرسیدم جواب ندادن

  3. محمد رضا هومان

    با عرض سلام و خسته نباشید من مشکلی که دارم اینه که طبق گفته خودتون من در تاریخ ۳ بهمن ۹۸ تیکتی ارسال کردم و سوالمو پرسیدم ولی جواب ندادید. ۳ بار هم تا الآن سوالم را از طریق قسمت چت پرسیدم که باز هم جوابمو ندادید. مشکلی چیزی پیش اومده که جواب سوال منو نمیدید؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه