تصاویر جدید از گوشی معرفی نشده‌‌ی شرکت وان‌پلاس لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی جدید وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس قصد دارد فردا یک تلفن‌همراه جدید معرفی کند. با توجه به شایعات منتشر شده، احتمال دارد که این گوشی وان‌پلاس اکس نام داشته باشد. درحالی که این شرکت هنوز گوشی جدیدش را به شکل رسمی معرفی نکرده، این محصول وارد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) شده است.

گوشی جدید وان‌پلاس که فردا معرفی می‌شود، یک صفحه نمایش ۵ اینچی و یک پردازنده با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز دارد.

کمیسیون ارتباطات فدرال مجوزه‌های گوشی جدید شرکت وان‌پلاس را صادر کرده است. همچنین مشخص شده که این تلفن‌همراه جدید با شماره One E1005 شناخته می‌شود. در تصویری که از این گوشی به‌بیرون درز کرده لوگوی وان‌پلاس روی آن دیده می‌شود. برای دوربین پشتی آن‌هم یک فلش LED در نظر گرفته شده است. این گوشی با کابل microUSB شارژ می‌شود و دو بلندگو در پایین آن قرار گرفته است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی FCC این گوشی از پردازنده‌ای با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز بهره می‌برد و از LTE، وای-فای، GPS و بلوتوث نسل ۴ پشتیبان می‌کند. شرکت وان‌پلاس برای محصول جدیدش از یک باتری ۲۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. یک صفحه نمایش ۵ روی آن قرار گرفته و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که این مدل همان گوشی وان‌پلاس اکس یا حتی وان‌پلاس مینی باشد.

در گذشته شایعات مختلفی هم درباره گوشی وان‌پلاس مینی منتشر شده بود. این احتمال هم وجود دارد که وان‌پلاس اکس و وان‌پلاس مینی یک تلفن‌همراه باشند. به‌هر حال فردا شاهد معرفی شدن این گوشی خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این تلفن‌همراه را مشاهده کنید:

گوشی جدید وان پلاس گوشی جدید وان پلاس

منبع:‌ Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه