تصاویر جدید Mass Effect: Andromeda را ببینید

۲۸ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز تصاویر جدیدی از «مس افکت: آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) منتشر کرده است. تصاویر جدید مس افکت: آندرومدا، کیفیت بسیار بالای بازی را به تصویر کشیده‌اند. هم‌چنین در این تصاویر می‌توانیم برخی از شخصیت‌های بازی را ببینیم.

Mass Effect: Andromeda قرار است در روز ۲۱ مارس سال جاری میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌دانیم که مس افکت جدید، ۶۰۰ سال پس از وقایع سه‌گانه‌ی مس افکت اتفاق می‌افتد. با این حال، ظاهرا نژادهایی که با آن‌ها آشنایی داشته‌ایم، مثل «اساری‌ها»، «کروگن‌ها» یا «سالارین‌ها»، در مس افکت: آندرومدا هم حضور خواهند داشت. می‌توانیم در تصاویر منتشر شده‌ی جدید هم نژادهای مختلف بازی را ببینیم که از اعضای گروه شخصیت اصلی بازی هستند.

تصاویر زیر، هم‌چنین «آلک رایدر» (Alec Ryder) را نشان می‌دهند. آلک رایدر، پدر شخصیت اصلی بازی است. در مس افکت: آندرومدا از بین «سارا رایدر» و «اسکات رایدر» یک شخصیت را انتخاب و او را با توجه به علایق خودتان، دستکاری می‌کنید.

می‌توانید در ادامه، تصاویر جدید مس افکت: آندرومدا را ببییند. بازی قرار است در روز ۲۱ مارس سال جاری میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. اگر می‌خواهید درباره‌ی مس افکت: آندرومدا بیشتر بدانید، می‌توانید پادکستی که مختص این بازی ضبط کرده‌ایم را گوش کنید. برای آشنایی با شخصیت‌های اصلی بازی هم ویدیویی که الکترونیک آرتز منتشر کرده است را ببینید.

Mass Effect Andromeda 1 Mass Effect Andromeda 2 Mass Effect Andromeda 3 Mass Effect Andromeda 5 Mass Effect Andromeda 7 Mass Effect Andromeda 6 Mass Effect Andromeda 4

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ‌AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه