خبر قهر محمد صلاح از اردوی تیم ملی مصر تکذیب شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم مصر محمد صلاح

جام جهانی ۲۰۱۸ حاشیه زیاد داشته است. از جمله خبر قهر محمد صلاح از اردوی تیم مصر که البته رئیس فدراسیون فوتبال مصر خبر جدایی زودهنگام محمد صلاح از اردوی تیم ملی این کشور را رد کرد.

هانی ابو ریدا، رییس فدراسیون فوتبال مصر به اخباری که مبنی بر جدایی زودهنگام محمد صلاح از اردوی تیم ملی کشورش و حضور نیافتن او در بازی با عربستان سعودی منتشر شده واکنش نشان داده است.

از چند ماه قبل جام جهانی اخباری مبنی بر رابطه نه چندان خوب صلاح با سران فدراسیون فوتبال مصر منتشر شد و پس از حذف مصر از جام جهانی رسانه های این کشور از اختلاف شدید بین این بازیکن و سران فدراسیون و قهر صلاح از اردوی تیم ملی خبر دادند.

ابو ریدا در این مورد به خبرنگاران گفت:«در مورد برنامه های باشگاه لیورپول اطلاعی ندارم اما محمد صلاح کاپیتان تیم ملی است و طبق قوانین فیفا باید در اردوی تیم ملی باقی بماند. نمی دانم باشگاه لیورپول به دنبال چه چیزی است اما صلاح از حضور در اردوی تیم ملی در جام جهانی خوشحال است و رابطه خوبی با همبازیانش دارد. او از اخباری که در رسانه ها منتشر شد شوکه شده و همه آن ها را تکذیب کرد. مشکلی وجود ندارد و نمی دانیم این اخبار از کجا منتشر شدند.»

صلاح هم که فصل درخشانی را با لیورپول سپری کرد اما مصدومیتش از ناحیه شانه در فینال لیگ قهرمانان اروپا باعث شد بازی با اروگوئه را از دست دهد و در بازی با روسیه هم در اوج آمادگی نباشد در واکنش به این اخبار در صفحه شخصی خودش در شبکه های اجتماعی نوشت:« همه در اردوی تیم ملی مصر با هم متحد هستند و اختلافی بین ما وجود ندارد. ما به یکدیگر احترام می گذاریم و رابطه خوبی داریم.»

تیم ملی مصر پس از شکست ۱-۰ مقابل اروگوئه در دور اول مرحله گروهی و سپس شکست ۳-۱ مقابل روسیه در دور دوم، از رقابت های جام جهانی حذف شد و در دور سوم باید در دیداری تشریفاتی به مصاف عربستان سعودی برود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه