جید ریموند به الکترونیک‌آرتز پیوست

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تهیه‌کننده‌ی دو شماره‌ی اول از مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین»، اقدام به تاسیس یک استودیوی بازی‌سازی جدید زیر نظر شرکت «الکترونیک‌آرتز» کرده است.

جید ریموند، تهیه‌کننده‌ی بازی‌های فرقه‌ی اساسین و سگ‌های نگهبان، با همکاری الکترونیک‌آرتز استودیوی جدیدی تاسیس کرده است.

جید ریموند (Jade Raymond) که تهیه‌کنندگی بازی‌های «سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs) و هم‌چنین «اسپلینترسل: لیست سیاه» را هم بر عهده داشته، قرار است به غیر از کنترل استودیوی جدیدش که Motive نام گرفته است، استودیوی بازی‌سازی Visceral Games شرکت الکترونیک‌آرتز را هم زیر نظر خود قرار دهد. استودیوی بازی‌سازی Visceral Games، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «فضای مرده» و بازی Battlefield: Hardline است.

ریموند به عنوان اولین پروژه‌اش در الکترونیک‌آرتز، تهیه‌کنندگی «جنگ ستارگان» جدیدی را بر عهده خواهد گرفت که توسط کارگردان مجموعه بازی‌های «آنچارتد» ساخته می‌شود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که ریموند قبل از اینکه وارد یوبی‌سافت شود، در الکترونیک‌آرتز مشغول به کار بوده و تهیه‌کنندگی بازی The Sims Online را برعهده داشته است. می‌توانید در ادامه، ترجمه‌ی یادداشتی که ریموند در وب‌سایت‌اش نوشته را بخوانید.

Jade2

«بازی ساختن را دوست دارم. امروز هم درست مثل زمانی که ۲۰ سال پیش وارد این صنعت شدم هیجان‌زده هستم. هیچ دستورالعملی از پیش نوشته شده برای ساخت بازی وجود ندارد و تنها محدودیت، میزان تخیل تیم است. احتمالات بی‌شمار، افراد مستعدی که با آن‌ها کار می‌کنم و علاقه‌ای که گیمرها نشان می‌دهند به تنهایی به من انگیزه می‌دهند. همه در این صنعت انگیزه‌ای برای خود دارند، ایده‌ای که می‌خواهند به آن جان دهند؛ ایده‌ای که می‌خواهند در یک بازی ببینند. و این موضوع صنعت بازی‌های ویدیویی را بالا می‌برد. و این چیزی است که من هم می‌خواهم دوباره به آن بازگردم. من چالش و تغییر را دوست دارم و الآن زمان امتحان کردن چیزی جدید است.

با خوشحالی اعلام می‌کنم که به الکترونیک‌آرتز پیوسته و استودیوی Motive را تاسیس کرده‌ام. استودیوی جدیدی که در شهر خودم، مونترال است. زمان هیجان‌انگیزتری برای پیوستن به الکترونیک‌آرتز را نمی‌توانستم پیدا کنم. در اولین صحبت‌های‌ام با «پاتریک سادرلند»، از بازی‌هایی که دوست داریم و موقعیت‌های آینده صحبت کردیم. درباره‌ی تجربه‌های خلاقانه‌تری که الکترونیک‌آرتز می‌خواهد به بازی‌کننده‌ها ارایه دهد صحبت کردیم. دیدن علاقه‌ای که الکترونیک‌آرتز امروز به بازی‌ها نشان می‌دهد، به من انرژی می‌دهد. استودیوی Motive در نزدیکی استودیوی «بایوویر» (Bioware) فعالیت خواهد کرد. تیم «بایوویر مونترال» مشغول انجام کارهای هیجان‌انگیز و جدیدی با بازی Mass Effect: Andromeda هستند و استعدادهای زیادی در این تیم برای همکاری وجود دارد. به عنوان کسی که جدیدترین قسمت‌های Battlefield و Dragon Age را بازی کرده است، توانایی‌های موتورپایه‌ی «فراست‌بایت» را تجربه کرده‌ و نمی‌توانم برای کار کردن با این موتور و دیدن ساخته‌های یک تیم جدید صبر کنم.

استودیوی Motive را در مونترال خواهیم ساخت و با هم محیطی که برای ساخت تجربه‌های شگفت‌انگیز اکشن نیاز است را شکل خواهیم داد. استودیوی Motive بر پایه‌ی خلاقیت بنا خواهد شد و توسعه‌ی مجموعه‌هایی جدید و پروژه‌های شگفت‌انگیزی را بر عهده خواهد گرفت. اولین آن‌ها خیلی هیجان انگیز است: می‌خواهیم روی جنگ ستارگانی که «ایمی هنیگ» (Amy Hennig) می‌سازد کار کنیم.

در کنار ساخت یک استودیوی جدید، من روی استودیوی Visceral هم که در کالیفرنیا است نظارت خواهم کرد. طرفدار بزرگ بازی‌های‌شان هستم و افتخار می‌کنم که قرار است با گروهی مستعد کار کنم. هم‌چنین سال‌ها است که ایمی و را می‌شناسم و کارش روی بازی‌های آنچارتد را ستایش می‌کنم. خوشحالم که در اولین پروژه‌‌ی استودیوی‌مان، ایمی به عنوان کارگردان فعالیت می‌کند. موقعیت کار کردن با او تیم Visceral و مخصوصا مجموعه‌ی جنگ ستارگان، فقط یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد.»

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه