پایان دوران دن آندرس؛ خداحافظی اینیستا از تیم ملی اسپانیا

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 اینیستا

ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا پس از کنار رفتن از جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم ملی خداحافظی کرد.

آندرس اینیستا پس از شکست اسپانیا در ضربات پنالتی مقابل روسیه که منجر به حذف زودهنگام اسپانیا از جام جهانی ۲۰۱۸ شد از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. دو تیم اسپانیا و روسیه در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۱-۱ دست یافتند و تیم روسیه میزبان در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۳ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

اینیستا ۳۴ ساله پس از بازی به خبرنگاران گفت: «بازی مقابل روسیه، آخرین بازی من در پیراهن اسپانیا بود. یک دوران باشکوه و شگفت انگیز به پایان رسید. همیشه پایان ها آن جور که دوست دارید، رویایی نوشته نمی ‌شوند. تیم ملی به دوران موفق خودش ادامه خواهد داد چون ما بازیکنان فوق العاده ای داریم.»

اینیستا روز یکشنبه توانست صد و سی و یکمین بازی ملی خودش را انجام دهد. این بازیکن در این بازی ها موفق به زدن ۱۳ گل از جمله گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ شد. اینیستا در سال ۲۰۰۶ نخستین بازی ملی خودش را انجام داد و همراه با لاروخا موفق به فتح جام جهانی ۲۰۱۰، یورو ۲۰۰۸ و همچنین یورو ۲۰۱۲ شد.

ایسکو، ملی پوش باشگاه رئال مادرید پس از حذف اسپانیا در اینستاگرام خودش نوشت:«این غمگین ترین روز دوران فوتبال من است. این فوتبال است و کار من اینجا تمام نمی شود. زندگی امروز متوقف نمی شود. نباید تسلیم شویم.»

سرخیو راموس هم که شاید آخرین جام جهانی خودش را تجربه کرد پس از بازی به خبرنگاران گفت:«حقیقتا قبول این شکست بسیار سخت است. حذف از جام جهانی همیشه دردناک است. ما هر کاری که می توانستیم کردیم اما به هدف مان نرسیدیم. همه بازیکنان نهایت تلاش خودشان را کردند و من به همه آن ها افتخار می کنم. شکی ندارم که آینده اسپانیا روشن است.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه