خشم کاربران از Call of Duty: Infinite Warfare پایان ندارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

کم‌تر از ۱۰ روز پیش جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) با عنوان Infinite Warfare رسما معرفی و رونمایی شد. معرفی این بازی نظرات مختلف کاربران را در پی داشت. عده‌ای از کاربران از این‌که بازی هم‌چنان سبک و سیاق دوره‌ی زمانی آینده‌ی خودش را حفظ کرده است، حسابی کلافه شده بودند. اما استودیوی بازی «اینفینیتی‌‌وارد» (Infinity Ward) که ساخت قسمت جدید از مجموعه بازی‌های Call of Duty را برعهده دارد، برای راضی کردن این دسته از کاربران هم تدبیری اندیشیده بود. نسخه‌ی باز‌سازی شده از قسمت اول از خرده مجموعه‌ی «جنگاوری نوین» که در سال ۲۰۰۷ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هفتمی عرضه شده بود در کنار Infinite Warfare عرضه خواهد شد.

اتفاق جالب این بود که در فاصله‌ی چند روز بعد از رونمایی از Infinite Warfare، مسوولان استودیوی بازی‌سازی DICE از جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «میدان نبرد» (Battlefield) با نام Battlefield 1 رونمایی کردند. قصه‌ها و ماجراهای Battlefield 1 در جریان جنگ جهانی اول جریان دارد و سازنده‌های بازی از ریسک این‌که سبک و سیاق بازی‌شان را تغییر بدهند، اجتناب نکرده‌اند. شاید این چیزی بود که طرفداران مجموعه بازی‌های ندای وظیفه هم از سازنده‌های این سری انتظار داشتند.

theVideoGameGallery_25464_1920x1080

نارضایتی اولیه در کنار معرفی Battlefield 1 که حسابی همه را تحت تاثیر قرار داده بود باعث شد تا طرفداران مجموعه‌ی ندای وظیفه دنبال راهی بگردند تا اعتراض دسته جمعی‌شان را به گوش مسوولان شرکت «اکتیویژن» (Activision) که وظیفه‌ی انتشار بازی را برعهده دارد، برسانند. در نهایت بهترین راه هم پیدا شد. این‌که کاربران ناراضی به صفحه‌ی ویدیوی رونمایی از Infinite Warfare در سایت یوتیوب بروند و با دیس‌لایک اعتراض خودشان را اعلام کنند.

تا همین دو روز پیش ویدیوی معرفی Infinite Warfare بیش از ۴۵۰ هزار دیس‌لایک در برابر ۲۰۰ هزار لایک داشت. اما انتشار همین خبر باعث شد تا کاربران دیگری به این صفحه سربزنند و اعتراض‌شان را نسبت به ساخت این بازی جدید اعلام کنند. در نتیجه در جدیدترین اخبار منتشر شده از رسیدن تعداد دیس‌لایک‌ها به رقم یک میلیون و ۳۶۰ هزار خبر داده شده است. این تعداد دیس‌لایک باعث شده است تا تریلر جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه در میان تمام ویدیوهایی که در طول تاریخ منتشر شده‌اند، رتبه‌ی ۵ام بیش‌ترین تعداد دیس‌لایک را در اختیار داشته باشد.

در نظر داشته باشید که ویدیوی ترانه‌ی «گانگنام استایل» که در حدود چهار سال پیش منتشر شد، بیش از ۱.۵ میلیون دیس‌لایک داشت. البته تعداد لایک‌های این ویدیو بیش از ۱۰.۸ میلیون تا بود. در نظر داشته باشید که تعداد کل بازدید این ویدیو با ۲.۵ میلیارد بار در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب مدت‌ها رکورددار بود.

باید دید این حجم از اعتراض کاربران در آینده منجر به عکس‌العمل مسوولان استودیوی بازی‌سازی اینفینیتی‌وارد و شرکت اکتیویژن خواهد شد یا خیر.

منبع: Destructoid.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. ابوالفضل

    هی روزگار کجایی کالاف از موقعی ادونسد وارفر رو گذاشتی طرفطارات کم تر شد و بای انفینیتی مسخره بلک اپس ۳ بدک نبود ولی من امید دارم که کالاف ww11 می تونه اوعضارو تقیر بده

  2. عرفان گیمر

    فوق العادس این نسخه کالاف خییییلی با حاله ولی آخرش راس راسی گریم گرفت????????????????????????????????????

  3. Reza

    به نظر من Call of Duty Infinite Warfare یکی از بهترین سری های بازی ندای وظیفه بود…
    فقط یه پایان تلخ رو برای گیمر به نمایش میزاره که یکم گیمر ناراحت میشه.
    من خودم خیلی برای Capitan Reyes ناراحت شدم که اونطوری توی فضا رها شد ولی درکل بازی خوبی بود… امیدوارم Call Of Duty:People Army بتونه انتظارات اون ۱ میلیون نفر ناراضی رو براورده کنه.باتشکر از سایت خوبتون.

    1. حبیب

      اقا اونجا که ربات اهنی رو میزنی بعد چطوری باید در رو باز کنی هر کاری کردم باز نشد ????????????????

  4. پارسا

    چرا اینطوری شد

  5. پارسا

    اصلا هر چه مدرن میشه خیلی مسخره تر میشه دلتون میاد بلک اپس۱ میسون وودز بومن رزنو واقعا یادش بخیر world at war اصلا یه چیزی بود واسه خودش

  6. shayan

    از همین جا اعلام میکنم
    پایانی تلخ برای call of duty
    دیگر برای من تمام شده
    کجایی soap
    کجاییcaptain price
    call of duty خداحافظ

    1. سید غفار تقوی

      اخ دمت گرم گفتی واقعا یادش بخیر مخصوصا کاپیتان price

  7. Ali S

    نمیدونم زیادم بد نیست که بگیم اصلا به درد گیمینگ نمیخوره چون من قبل از این زیاد بازی با سبک آینده بازی نکردم بجز استراتژیک anno

  8. آرین

    وقت تنفس COD فرارسیده!

  9. مسعود

    من چند روز پیش هم که تو همین صفحه گفتید معرفی شده یه کامنت گذاشتم که این سبک مدرن دیگه زیاد جالب نیست و خسته کننده شده یادش بخیر کال اف دیوتی ۱ فکر کنم ۲۰۰۳ بود اومد تو ۲ تا سی دی که تو جنگ جهانی بود بعدشم یه بسته الحاقی اومد

  10. mehdi

    تجربه نشون داده که هیچ تاثیری نداشته و عوامل سازنده طی سال های اخیر هر بلایی که خواستن سر COD آوردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه