دور جدید فروش هاوال H2 دوشنبه این هفته آغاز می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فروش هاوال H2

گروه خودروسازی بهمن مرحله دوم فروش هاوال H2 را از ساعت ۹ صبح دوشنبه مورخ ۹۷/۰۳/۰۷ از سر می‌گیرد. قیمت این خودرو ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده و موعد تحویل آن، مهر و آبان ۹۷ است. براساس قوانین سازمان حمایت از مصرف‌کننده، نصف مبلغ نهایی خودرو یعنی ۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت از مشتریان گرفته می‌شود.

معاونت فروش شرکت بهمن موتور ضمن اشاره به استقبال کم‌نظیر مشتریان از دور اول فروش هاوال H2 گفت بهمن موتور تمام تلاش خود را می‌کند تا در صورت ثبات شرایط اقتصادی  و تامین ارز، قیمت این خودرو را به صورت ثابت نگه دارد. رنگ‌های انتخابی هاوال H2 سفید، مشکی، سربی و شکلاتی روشن هستند. سود مشارکت ۱۴ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد اعلام شده است.

اگر خاطرتان باشد، یک اردیبهشت در مطلبی از مشخص شدن مبلغ  ۹۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومانی قیمت هاوال H2 خبر دادیم. حالا این شاسی‌بلند چینی مثل تمام خودروهای دیگر در بازار ایران با رشد قیمت چند میلیون تومانی همراه شده است. پیشینه هاوال H2 به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد که در نمایشگاه خودرو پکن از طرح مفهومی اولیه این ماشین رونمایی شد. نمونه نهایی این خودرو سرانجام در سال ۲۰۱۴ روی خط تولید هاوال قرار گرفت. شرکت بهمن موتور نمونه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۰.۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۰۲ نیوتون‌متر را برای عرضه درنظر گرفته است. این ماشین از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته تیپترونیک با ۳ حالت مختلف بهره می‌برد. هاوال H2 از نظر تجهیزات ایمنی به ۶ کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای مجهز شده و از سامانه‌های ESC، ABS، BA و EBD بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: هاوال H2، هایما S7 یا تیوولی؛ کدام پیروز رقابت می‌شود؟

از تجهیزات و امکانات هاوال H2 می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم ورود بدون کلید (کی‌لس)، استارت دکمه‌ای، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک دو گانه به همراه نمایشگر دمای محیط، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و تنظیم برقی گودی کمر، چراغ رانندگی در روز (دی‌لایت)، سیستم خودکار قطع سوخت هنگام تصادف و نمایش فشار باد لاستیک ها(TPMS) به صورت نمایش لحظه ای(Active).

هاوال نام یکی از زیرمجموعه‌های شرکت گریت‌وال‌موتورز است که مشخصا روی ساخت خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند تمرکز دارد. هاوال در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و تا امروز محصولاتی نظیر هاوال H1، هاوال H2،و هاوال M6 به بازار عرضه کرده است. شاید برایتان جالب باشد که از بین ۱۰۰ شرکت خودروسازی باارزش جهان در سال ۲۰۱۸، هاوال در جایگاه شانزدهم قرار گرفته. این خودروساز سال گذشته در رتبه بیست و نهم قرار داشت و موفق شد امسال به باارزش‌ترین خودروساز چین و ۲۰ خودروساز باارزش در عرصه جهانی تبدیل شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه