رندرهای جدید گوشی وان‌پلاس ۶ را ببینید

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی وان‌پلاس ۶ به احتمال زیاد تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و انتظار می‌رود که ویژگی‌های جدیدی در مقایسه با مدل قبلی داشته باشد. امروز یکسری تصاویر جدید از این گوشی به بیرون درز کرده است. در این تصاویر می‌توانید گوشی جدید شرکت وان‌پلاس را با صفحه نمایشی مجهز به ناچ مشاهده کنید.

گوشی جدید شرکت وان‌پلاس از نظر ظاهر شباهت زیادی به OPPO R15 خواهد داشت. در واقع گوشی‌های پرچم‌دار دو شرکت Oppo و وان‌پلاس در طول سال‌های گذشته کاملا شبیه به هم بوده‌اند، اما باز هم احتمال می‌رود که گوشی‌ها تفاوت‌های کمی با هم داشته باشند.

به احتمال زیاد گوشی وان‌پلاس ۶ از دوربین دوتایی در پشت بهره می‌برد. همچنین صفحه نمایشی بزرگ و کم حاشیه‌ برای آن در نظر گرفته شده است. در تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده، مشاهده می‌کنید که وان‌پلاس ۶ در سه رنگ مشکی، سفید و آبی راهی بازار می‌شود. سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی هم در پشت و زیر دوربین‌ها قرار گرفته است. قاب پشتی این گوشی از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره می‌برد و به همین دلیل احتمال دارد که وان‌پلاس ۶ از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی کند.

گوشی وان‌پلاس ۶ به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم خواهد داشت. گفته شده ۲۵۶ گیگابایت حفاظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: gizmochina

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه