رونی: امسال نوبت قهرمانی تیم انگلیس است

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 وین رونی تیم انگلیس

ستاره پیشین تیم انگلیس باور دارد این تیم از شانس خوبی برای فتح جام جهانی ۲۰۱۸ برخوردار است.

وین رونی که اخیرا به تیم دی سی یونایتد آمریکا ملحق شد، در آستانه بازی سه شنبه شب انگلیس مقابل کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نسبت به موفقیت سه شیرها در ادامه این رقابت‌ها ابراز امیدواری کرد.

رونی به شبکه فاکس اسپورت آمریکا گفت:«تیم های بزرگ از جام حذف شدند و باور دارم امسال می تواند سال انگلیس باشد. واقعا به قهرمانی تیم امید دارم. بنظرم تیم در دو بازی اول بسیار خوب بازی کرد. واقعا تماشای چنین بازی سریع و پر انرژی از سوی انگلیس در رقابت های ملی امیدوار کننده است. انگلیس بازیکنان جوان و سرحالی دارد و فوتبال هیجان انگیزی بازی می کند. قطعا دوران هیجان انگیزی برای فوتبال دوستان انگلیسی است. در بازی با بلژیک هیچ یک از دو تیم تمایلی به پیروزی نداشتند و فکر می کنم شکست در این بازی در ادامه جام به انگلیس کمک خواهد کرد. ما واقعا شانس خوبی برای رسیدن به مراحل پایانی جام داریم.»

رونی که سابقه بازی برای انگلیس در سه دوره جام جهانی را دارد در سال ۲۰۰۳ نخستین بازی خودش را برای سه شیرها انجام داد و در سال ۲۰۱۶ از تیم ملی خداحافظی کرد. رونی در ۱۱۹ بازی موفق شد ۵۳ گل بثمر رساند تا با شکستن رکورد سر بابی چارلتون به بهترین گلزن تاریخ کشورش تبدیل شود.

دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام هم که بنظر می رسد مشکلی برای بازی مقابل کلمبیا نخواهد داشت به خبرنگاران گفت:«ما از هیچ تیمی در جام جهانی نمی ترسیم. ما به توانایی هایمان باور داریم و برای قهرمانی به روسیه آمدیم. ما نمایش های خوبی ارائه کردیم اما تازه در ابتدای راه هستیم و نباید تمرکزمان را از دست دهیم. اطمینان داریم که می توانیم هر تیمی را شکست دهیم و باید مقابل کلمبیا بازی خوبی ارائه کنیم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی

    به امید خدا انگلیس سریع حذف میشه چه حالی میده تیم های پر رو حذف بشن خخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه