۲۸ اسفند منتظر پخش آخرین قسمت مستند رینگ اسپرت باشید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت دوازدهم مستند خودرو رینگ اسپرت روز دوشنبه ۲۸ اسفند در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های یوتیوب و آپارت دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. در این قسمت از برنامه‌ی رینگ اسپرت نگاهی به نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ داشته باشیم.

به آخرین قسمت مستند ماشین رینگ اسپرت رسیدیم؛ مستندی که با تمام چالش‌های پیش رو، روایت شیرینی از تاریخچه خودروسازی ایران تا آینده اتومبیل‌های خودران را برایمان به تصویر کشید. در این مستند نگاهی به دنیای هیجان‌انگیز فورد موستانگ نسل اول داشتیم و خودروی پرحاشیه‌ای مثل پژو ۲۰۰۸ را مورد نقد و بررسی قرار داد. دیجی‌کالامگ این فرصت را در اختیار علاقمندان به دنیای خودرو قرار داد تا هفته‌ای یک‌بار، با یک مستند کوتاه همراه باشند.

در قسمت پایانی مستند رینگ اسپرت می‌خواهیم نگاهی به یکی از جذاب‌ترین رویدادهای بزرگ دنیا داشته باشیم؛ نمایشگاه خودرو ژنو. همان رویدادی که اخبار مختلفی از آن را برایتان منتشر کردیم و در یک پادکست کوتاه به معرفی آن پرداختیم. از این گفتیم که با یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای خودرویی دنیا همراه هستیم که سنگ بنای آن در سال ۱۹۰۵ گذاشته شد. حالا ۱۱۳ سال از آن روزهای پرچالش دنیای خودروسازی می‌گذرد و با جدیدترین اتومبیل‌های روز دنیا دیدار می‌کنیم. امسال هشتاد و هشتمین سالگرد نمایشگاه خودرو ژنو است و خودروسازهای بزرگ دنیا مثل ب‌ام‌و، لامبورگینی، پورشه، کیا و هیوندای حضور دارند. در این قسمت از برنامه قصد داریم به نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ بپردازیم.

قسمت دوازدهم مستند خودرو رینگ اسپرت در روز ۲۸ اسفند راس ساعت ۲۱:۰۰ در کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید قسمت جدید مستند رینگ اسپرت را در روز دوشنبه ۲۸ اسفند در صفحه اختصاصی رینگ اسپرت ببینید. برای پیگیری اخبار و تماشای مستند ماشین رینگ اسپرت، شبکه‌های اجتماعی دیجی‌ کالا مگ و کانال‌ های یوتیوب و آپارات دیجی‌ کالا را دنبال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ///mahdispd

    ی لحظه فکر کردم تست و بررسی بوگاتی شیرون اسپورتو میخاین بزارین!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه