زمان عرضه و قیمت هدست واقعیت مجازی گوگل مشخص شد

۱۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است در جریان قرار گرفته‌ایم که گوگل قرار است هدست Daydream View را معرفی کند. اولین هدست واقعیت مجازی که از پلتفرم واقعیت مجازی Google Daydream پشتیبانی می‌کند.

در حالی که چندهفته‌ای بود گوگل همه را در تعلیق نگه ‌داشته بود بلاخره تاریخ معرفی و قیمت این هدست را اعلام کرد.

هدست واقعیت مجازی Google Daydream View در روز ۲۰ آبان امسال با قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد. مشتریان علاقه‌مند می‌توانند از همین حالا این هدست را از فروشگاه گوگل پیش‌خرید کنند. مشتریان این هدست در ایالات متحده آمریکا هم می‌توانند این محصول را از اپراتورهای ورایزن (Verizon) و بست‌بای (BestBuy) خریداری کنند.

این هدست به نوعی جانشین هدست ساده و ارزان گوگل کارد‌برد است. گرچه بین این دو هدست تفاوت‌های عمده‌ای هم وجود دارد. این هدست جدید از پلاستیک، پارچه و فوم ساخته شده است و با کاردبرد که از مقوا ساخته شده بود فرق دارد.

تفاوت دیگر هم که روشن است، هدست Daydream View گوگل اولین هدستی خواهد بود که به پلتفرم Daydream دسترسی دارد.

گوگل این را هم اعلام کرده که هم‌زمان با عرضه هدست، مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها هم برای آن عرضه می‌شوند اما قضاوت درباره کیفیت آن‌ها البته موکول می‌شود به زمان عرضه تا ببینیم واقعا گوگل چه اپ‌هایی در اختیارمان قرار داده و چه کیفیتی دارند.

در حال حاضر تنها گوشی‌های هوشمندی که از پلتفرم Daydream پشتیبانی می‌کنند گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL هستند. در واقع تنها گوشی‌هایی که از هدست جدید گوگل پشتیبانی می‌کنند هم همین دو مدل هستند.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه