سایپا: رنو کوئید را ما تولید می‌کنیم!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رنو کوئید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مذاکره با رنو برای تولید رنو کوئید در این شرکت خبر داد و گفت: قیمت عرضه مدل پایه رنو کوئید حدود ۳۰ میلیون تومان خواهد بود که البته روی پلت‌فرم‌ها شش مدل خودروی مختلف تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا، محسن جهرودی امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تحویل ۲۰۰۰ دستگاه خودروی تجاری سایپا دیزل در پاسخ به این سوال که آیا شرط شما برای واگذاری سایت بنرو، در اختیار گرفتن تولید خودروی کوئید است خاطرنشان کرد: هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، مگر اینکه رنو کوئید را در همکاری مستقیم با سایپا تولید کند و شرط همکاری ما با رنو در اختیار گرفتن پلت‌فرم کوئید است.

او در پاسخ به اینکه کدام خودروی داخلی است که به گفته رئیس سازمان ملی استاندارد ایران استانداردهای ۸۵ گانه جدید را پاس کرده است، اظهار کرد: این خودروی  محصول مشترک تولیدی با سیتروئن است و از سال آینده عرضه آن آغاز خواهد شد.

جهرودی در پاسخ به زمان از رده خارج کردن پراید اظهار کرد: استراتژی کلان ما جایگزینی پراید است البته باید در نظر داشت که تقاضای بالایی برای این خودرو وجود دارد.

جهرودی با بیان اینکه ما فقط در سایپا ۴۹ هزار نفر پرسنل داریم، خاطرنشان کرد: با این حال برای پراید برنامه داریم که تولید این خودرو را کاهش داده و با محصولات دیگر جایگزین کنیم. در همین راستا در حال حاضر تولید پراید به حدود ۲۵ درصد محصولات کاهش یافته است که کاهش قابل ملاحظه‌ای است!

نظر شما درمورد سیاست های جدید سایپا چیست؟ آیا با حذف پراید از سبد محصولات سایپا موافق هستید؟ بنظرتان جایگزینی برای پراید وجود دارد که هم قیمت و هم کلاس آن باشد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar میلاد

    آدم رو یاد رنو PK میندازه، مفت نمی ارزه.

  2. Avatar پوریا راد

    برید تست NCAP روتو یوتیوب ببینید. ایمنی این ماشین فاجعست. هیچ ستاره ای نتونسته کسب کنه. برای خودروسازی مثل رنو که به ایمنی ماشین هاش می ازید این ماشین فاجعست. قیمت مدل پایه ایم ماشین ۳۵۰۰ یورو هستش که ظاهرا قراره با قیمت پایه ۳۰ میلیون اینجا عرضه بشه. در کل امیدوارم این ماشین هیچ وقت وارد ایران نشه چون جون هموطنانمون رو به خطر میندازه.

  3. Avatar ///mahdispd

    طراحیش ک ظاهرا نسبت ب ال نود و ساندرو خوبه خدا خودش ب خیر کنه!!

  4. Avatar ناصر

    این ماشین اونقدر کوچیکه که شبیه اسباب بازی میمونه! اونم با موتور ۵۰ اسبی! من شاید واسه بچه برادرم که ۱۰ سالشه بخرم!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه